پکیج

راهنمای پکیج دیواری ایران رادیاتور

ایران رادیاتور

راهنمای پکیج دیواری ایران رادیاتور به صورت کامل در تجهیز شوفاژ بررسی شده است.برای استفاده از تمامی دستگاه های ایران رادیاتور به راهنمایی سازنده و متخصص های دوره دیده نیاز است. آموزش یک متخصص با تجربه بسیار در استفاده بهینه از دستگاه مفید خواهد بود.استفاده از پکیج نیز از این قاعده مستثنی نیست .برای روشن کردن پکیج ایران رادیاتور و همچنین جهت آموزش راه اندازی و آشنایی با هر نوع دستگاهی شما نیاز به مطالعه دفترچه راهنمای آن دارید، ممکن است در حال حاضر دفترچه پکیج خود را پیدا نمی‌کنید و به آن نیاز دارید.نگران نباشید تجهیز شوفاژ کنار شماست.ما لینک دانلود دفترچه راهنمای انواع پکیج ایران رادیاتور را در اختیار شما قرار داده ایم  که میتوانید به راحتی دانلود کرده و مطالعه نمایید.

اطلاعاتی که در دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور به آن پرداخته شده است:

مشخصات فنی پکیج

ملزومات نصب و  موارد ایمنی

راهنمای نصب و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور

راهنمای استفاده از پکیج ایران رادیاتور

نحوه روشن کردن پکیج ایران رادیاتور

نحوه تنظیم پکیج ایران رادیاتور

آشنایی با عیب یابی پکیج

مشخصات فنی مدل های مختلف

سرویس و نگه داری

ضمانت نامه

و…

دانلود دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور

دانلود دفترچه راهنمای پکیج سری اکو ایران رادیاتور

پکیج دیواری Eco در دو ظرفیت 22 و 24 کیلو وات با بازدهی و راندمان بسیار بالا طراحی و ارائه می گردد. این مدل از پکیج ایران رادیاتور از دو مبدل حرارتی برای تامین آبگرم بهره می برد. پکیج اکو ایران رادیاتور در واقع به شکلی طراحی و اجرا شده که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارد.همچنین در این مدل به منظور حفاظت از دستگاه در برابر تغییرات آب وهوایی در مناطق کوهستانی و سردسیر از سیستم ضدیخ زدگی در آنها استفاده شده است.

دانلود دفترچه راهنمای پکیج ECO22FF , ECO24FF ایران رادیاتور

eco-iranradiatorدانلود دفترچه راهنمای پکیج دیواری مدل  L ایران رادیاتور

دفترچه راهنمای پکیج دیواری مدل L ایران رادیاتور خدمت شما عزیزان قرار داده شده است.پکیج مدل  L در ظرفیت های 24، 28، 36 کیلووات با راندمان و بازدهی بسیار مطلوب طبق جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا توسط شرکت ایران رادیاتور طراحی و عرضه می گردد. پکیج های سری L ایران رادیاتور از دو مبدل حرارتی برای گرم کردن آب ورودی به دستگاه بهره می برند همچنین در مدل های فن دار و بدون فن با ظاهری زیبا و منحصر بفرد تولید می شوند.

دانلود دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور مدل های L24FF , L24CF , L28FF , L28CF , L36FF

l24ff

دانلود دفترچه راهنمای پکیج دیواری مدل  M و  E ایران رادیاتور

در ادامه لینک رایگان دفترچه راهنمای پکیج  E , M ایران رادیاتور به منظور اطلاع از وضعیت دستگاه را قرار داده ایم. همچنین در خصوص این مدل پکیج می توان گفت که دارای ظاهری زیبا و مدرن می باشند که با قرار گرفتن در هر فضایی ظاهری شیک به محیط هدیه می بخشند و به طور کامل نیاز ساختمان اعم از تامین آبگرم مصرفی و تنظیم دمای محیط را فراهم می کنند.

دانلود دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور مدل های E24FF , E24CF , M24FF, M24CF

ایران رادیاتور

دانلود دفترچه راهنمای پکیج دیواری مدل k ایران رادیاتور

پکیج دیواری مدل k یکی از مدل های پر فروش ایران رادیاتور است.این مدل با توجه به موقعیت ساختمان و شرایط آب و هوایی برای ساختمان های تا 120 استفاده می شود.از ویژگی های برتر این مدل میتوان به  راندمان بالای 93درصد،سیستم کنترل دمای دیجیتال،کارکرد بدون صدا،تامین کننده آب گرم فوری و … اشاره کرد.در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای این مدل قرار داده شده است.

دانلود دفترچه راهنمای پکیج دیواری مدل k ایران رادیاتورK24FFخرید پکیج دیواری از نمایندگی ایران رادیاتور تجهیز شوفاژ

علاوه بر مشاهده و مطالعه دفترچه های راهنما میتوانید از مطالب مهم که توسط تیم تجهیزشوفاژ گردآوری شده استفاده کنید.حتما برای شما عزیزان مفید خواهد بود.

راهنمای روشن کردن پکیج ایران رادیاتور

آب سرد ورودی به دستگاه را باز نمایید و سیستم آب مصرفی را با باز کردن شیر آب گرم هواگیری نمایید. شیر پر کن را باز نمایید و تا زمانی که عقربه فشار سنج(مانومتر) در محدوده 1 الی 1.5 بار قرار گیرد،سپس شیرپرکن را ببندید.سیستم را هواگیری کنید.پس از هواگیری در صورت افت فشار به زیره محدوده مشخص شده مجددا با استفاده از شیرپرکن مدار را شارژ کنید.شیر دستی گاز را باز کنید.از عدم نشت گاز در تمام طول مسیر اطمینان حاصل نمایید و مسیر گاز رسانی را هواگیری نمایید. در صورت خاموشی طولانی مدت دستگاه وجود هوا داخل مسیرگاز مانع روشن شدن پکیج ایران رادیاتور می شود.

راهنمای قطع موقت پکیج ایران رادیاتور

اگر کلید روشن خاموش پنل در وضعیت خاموش و ترموستات های شوفاژ و آب گرم مصرفی در وضعیت کمترین قرار گیرند،در این حالت که جریان برق به دستگاه وصل بوده و مسیر آب و گاز به سیستم نیز باز است،پکیج به وسیله سیستم های ضدیخ زدگی و سیستم ضد گیرپاژ پمپ محافظت میشود.

تجهیز شوفاژهمچنین میتوانید مقاله نکات ایمن دراستفاده ازپکیج ایران رادیاتور را مطالعه کنید.

راهنمای قطع کامل پکیج ایران رادیاتور

کلید روشن – خاموش را روی خاموش قرار داده در این حالت چراغ سبز خاموش می شود شیر دستی گاز را ببندید.

راهنمای سرویس و نگه داری پکیج ایران رادیاتور

سرویس و نگه داری سالیانه دستگاه امری ضروری است بنابراین دستگاه خود را توسط متخصص های مجرب سالی یکبار تحت بررسی و سرویس قرار بدهید.تجهیز شوفاژ یکی از نمایندگی های رسمی شرکت ایران رادیاتور میباشد.می توانید روی ما حساب کنید. ثبت سفارش سرویس سالیانه پکیج ایران رادیاتور.

سرویس ایران رادیاتورراهنمای جلوگیری از یخ زدگی پکیج دیواری

برای جلوگیری از یخ زدگی دستگاه دو کار ضروری باید انجام شود:

جلوگیری از یخ زدگی دستگاه در سیستم آب گرم مصرفی

سیستم آب گرم مصرفی را با بستن آب سرد ورودی میتوان تخلیه کرد.در واقع برای انجام این کار شیرآب گرم را باز کنید و مهره مربوط به آب سرد ورودی را شل کنید.

جلوگیری از یخ زدگی در سیستم شوفاژ

برای جلوگیری از یخ زدگی در سیستم شوفاژ میتوان از سه روش متفاوت استفاده کرد:

1. سیستم شوفاژ را کاملا تخلیه کنید.

2. به سیستم شوفاژ یک ماده ضد یخ مخصوص اضافه نمایید.

3. دستگاه را در حالت حدالقل ظرفیت روشن نگه دارید،این عمل با تنظیم ترموستات اتاقی بین 5 تا 10 درجه سانتیگراد انجام میشود.

راهنمای ضمانت نامه پکیج ایران رادیاتور

پکیج های دیواری و زمینی ایران رادیاتور شامل 2سال گارانتی و 10سال خدمات پس از فروش هستند.چنانچه دستگاه شما در طول مدت گارانتی دچار نقص فنی شود، تعویض قطعه آسیب دیده به صورت رایگان (تنها با پرداخت ایاب و ذهاب)توسط تجهیزشوفاژ نماینده رسمی ایران رادیاتور انجام خواهد شد.همچنین کلیه قطعات اگر توسط سرویسکاران مجاز ایران رادیاتور تعویض شوند دارای 6 ماه گارانتی میباشند.

گارانتی ایرات رادیاتور

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم نکات ضروری و مهم برای راهنمایی شما عزیزان برای استفاده صحیح از پکیج دیواری ایران رادیاتور را بیان کنیم.محصولات شرکت ایران رادیاتور دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش حرفه ای است.با خیال راحت میتوانید از محصولات این شرکت استفاده کنید.فراموش نکنید سرویس دوره ای محصولات باعث افزایش راندمان و افزایش طول عمر دستگاه شما خواهدشد.میتوانید برای دریافت خدمات تعمیر و نگه داری و سرویس سالیانه با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *