پکیج

قطعات و لوازم جانبی پکیج شوفاژ دیواری

پکیج های شوفاژ دیواری نقش مهمی در خانه های ما دارند که وظیفه ی تامین گرمایش و آب گرم مصرفی را بر دوش دارند، پس مهم است که کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند.

کیفیت قطعات، به طبع نقش مهمی در کارکرد دستگاه دارند. شما تا زمانی که از دستگاه با قطعات فابریک استفاده می کنید لازم است که برای بالا بردن راندمان و طول عمر پکیج هر ساله آن را سرویس کرده و از سالم کار کردن دستگاه اطمینان حاصل فرمایید.

اما گاهی اوقات بنا بر شرایط محیطی و عوامل دیگر قطعه ای خراب شده و نیاز به تعویض پیدا می کند ، با توجه به گارانتی دو ساله پکیج های ایران رادیاتور در صورت تشخیص لزوم به تعویض قطعه توسط سرویسکاران مجاز ایران رادیاتور قطعه خراب پکیج شما با قطعه ی اورجینال ایران رادیاتور تعویض خواهد شد.

اما پس از تمام شدن گارانتی دستگاه شما نیز شما میتوانید از خدمات پس از فروش شرکت ایران رادیاتور استفاده کنید اما نکته اصلی کیفیت قطعات تعویضی می باشد.در صورت وجود ایراد یا عیبی در پکیج شما میتوانید از طریق تماس با شماره 1600 (شماره رسمی شرکت ایران رادیاتور) درخواست خود را ثبت کنید پس از آن سرویسکاران مجاز ایران رادیاتور برای رفع ایراد اقدام خواهند کرد .

تنها در این صورت است که می توانید از اورجینال بودن قطعات اطمینان حاصل کنید اما در غیر این صورت و در حالات دیگر امکان استفاده از قطعات به اصطلاح فیک و بی کیفیت نیز می باشد .

در نگاه اول شاید در بازار یا فضای اینترنت بتوانید قطعات مشابه و با قیمت ارزان تر از قیمت های رسمی قطعات ایران رادیاتور پیدا کنید تفاوت در کیفیت نهفته است

شرکت ایران رادیاتور با اطمینان به کیفیت قطعات تولیدی خود آنها را 6 ماه گرانتی می کند بدین معنی که اگر قطعه توسط سرویسکاران مجاز ایران رادیاتور نصب شده باشد و تا 6 ماه به مشکل بر بخورد ، برای شما تعویض خواهد شد.

تمامی قطعات موجود در فروشگاه تجهیز شوفاژ (ایران رادیاتور) اورجینال بوده و متعلق به شرکت ایران رادیاتور می باشد و همچنین قیمت ها ، رسمی و بر اساس اعلام شرکت می باشد .

نکته:همانطور که گفته شد شاید در برخورد اول قطعات را با قیمت های بعضا ارزان تر در سایت ها یا فروشگاه های دیگر بیابید اما حتما توجه نمایید که قطعات ما همگی اورجینال بوده و به طبع از قیمت و همچنین کیفیت بالاتری برخوردار هستند و اگر توسط نمایندگان مجاز ایران رادیاتور (تجهیز شوفاژ) نصب شوند شامل 6 ماه گارانتی تعویض می شوند.

لوازم جانبی پکیج

پک نصب

پک نصب پکیج شوفاژ دیواری به همراه سختی گیر مغناطیسی

در صورت خرید پکیج ایران رادیاتور چه از فروشگاه ما و یا هر فروشگاهی شما باید علاوه بر پکیج وسایل مورد نیاز برای نصب آن را نیز تهیه کرده و در اختیار نماینده اعزامی از طرف ایران رادیاتور جهت نصب، قرار دهید.

این پک نصب شامل:

2 عدد شیلنگ کهن 1/2

2 عدد شیلنگ کهن 3/4

مقدار لازم شیلنگ گاز

سر شینگی + مهره الیو + واشر

2 عدد شیر خروسکی 3/4

1 عدد شیر خروسکی 1/2

دودکش ( در صورت نیاز دودکش دوجداره)

سختی گیر مغناطیسی( انتخابی )

شما عزیزان میتوانید علاوه بر پکیج ایران رادیاتور از فروشگاه تجهیز شوفاژ پک نصب با کیفیت بالا و سختی گیر مغناطیسی را تهیه نمایید.

فیلتر مغناطیسی

فیلتر مغناطیسی RG1

در صورت مشاهده فروشگاه یا محصولات ایران رادیاتور احتمالا از مدل های مختلف رادیاتور نیز دیدن فرموده اید. عموم رادیاتور ها به دو دسته آلومینیومی و فولادی تقسیم می شوند، اگر شما تصمیم به استفاده از رادیاتور های فولادی گرفته باشید باید علاوه بر رادیاتور ها و اتصالات لازم یک عدد فیلتر مغناطیسی نیز تهیه فرمایید .

زیرا هنگام استفاده از این رادیاتور ها و همزمان با گردش آب در آنها مقداری براده آهن از سطح داخلی رادیاتور جدا شده و با آب ترکیب می شود و ورود این براده ها به خود پکیج و بالاخص پمپ پکیج می تواند آسیب زا باشد.

این پکیج ها با داشتن یک مگنت ( آهنربا ) قوی و مناسب در داخلشان ، این براده ها را به خود جذب کرده و مانع ورود آن ها به پکیج می شود.

این فیلتر ها دائمی بوده و نیاز به شارژ مجدد نخواهد بود فقط کافیست با شستشوی فیلتر آن را دوباره مثل روز اول کرد.

محافظ برق

محافظ برق کهن

پکیج شوفاژ دیواری یک دستگاه برقی-گازی بوده که مانند تمام لوازم برقی دیگر جهت مراقبت در برابر قطعی و وصلی و همچنین تغییرات امواج برقی نیاز به محافظ برق دارد.

توصیه می شود برای محافظت از دستگاه خود همراه با پک نصب ، محافظ برق را نیز خریداری فرمایید. شما می توانید با توجه نیاز خود از مدل های تک خروجی یا دو خروجی استفاده نمایید.

دودکش دوجداره

دودکش دوجداره ایران رادیاتور

یکی از معضلات پکیج های شوفاژ دیواری تامین اکسیژن و هوای لازم در محیط های کوچک است به طوری وقتی متراژ محیط تا یک حدی پایین تر برود نیاز مبرم به تامین این هوای لازم از خارج از محیط نصب ایجاد می شود .

حال راه حل این مشکل دودکش های دوجداره می باشند که وظیفه تامین هوای لازم از خارج محیط علاوه بر خارج کردن دود و محصولات احتراق را بر عهده دارند.

اگر شما قصد نصب پکیج ایران رادیاتور در متراژ های کمتر از 60 متر مربع را دارید حتما باید از این دودکش ها استفاده نمایید تا علاوه بر امنیت در بحث گارانتی و نصب به مشکل نخورید .

 

در صورت وجود هر گونه سوال و یا نیاز به مشاوره می توانید با تکنسین ها و نمایندگان مجاز ایران رادیاتور در تجهیز شوفاژ تماس حاصل فرمایید.

همچنین جهت خرید محصولات ایران رادیاتور یا هر کدام از لوازم جانبی یا قطعات می توانید به فروشگاه اینترنی ایران رادیاتور ( تجهیز شوفاژ ) مراجعه نموده و یا با مشاوران فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *