پکیج

پکیج ایران رادیاتور مدل L24ff

با ورود پکیج ها به بازار جهانی و کشور ،رفته رفته با شناخته شدن و جا افتادن در میان مردم ، شاهد افزایش تقاضا و استفاده گسترده از پکیج ها بودیم تا جایی که امروزه دیگر بخش اساسی خانه ی هر کدام از ما به شمار میروند .

در بدو ورود پکیج ها رقیب اصلی سیستم های گرمایشی موتورخانه ای محسوب می شدند و همین امر سبب پیشرف چشمگیر تکنولوژی پکیج ها و بالارفتن بازدهی گرمایی و کارآمدی، در طول این سال ها بوده است .

شرکت ایران رادیاتور ، با سابقه ترین شرکت در زمینه تولید پکیج های شوفاژ دیواری در سال های متمادی بوده است که توانسته با تولید نمونه های مختلف در ظرفیت ها و انواع مختلف، سهم بزرگی در بازار پکیج ایران داشته باشد .

شاید برای شما سوال باشد که، چرا ایران رادیاتور؟، مزایای این پکیچ نسبت به دیگر پکیج ها چیست ؟ و… برای پاسخ به این سوالات به شما پیشنهاد می کنیم علاوه بر  این مطلب ، مقاله ی مزایای پکیج دیواری ایران رادیاتور و استفاده از آن چیست؟ را مطالعه فرمایید.

یکی از نمونه های شاخص و پرطرفدار در میان پکیج های 24هزار ایران رادیاتور مدل “ایران رادیاتور L24ff ” می باشد. این پکیج با کیفیت جهت تامین آبگرم مصرفی وگرمایش رادیاتورهابرای متراژهای کمتر از 120 متر مربع طراحی شده و می تواند بهترین بازدهی رو داشته باشد .

در ادامه با ما همراه باشید تا با این مدل جذاب و باکیفیت ایران رادیاتوربیشتر آشنا بشویم.

پکیج ایران رادیاتور مدل L24ff

پکیج ایران رادیاتور مدل L24ff

این پکیج 39 کیلوگرمی با بازده حرارتی 93% بهترین انتخاب ممکن در میان انبوه مدل های پکیج برای متراژ های تا 120 متر مربع می باشد.این پکیج با صفحه کنترل دیجیتال به شما کمک می کند تا کنترل دقیق دمای آب گرم مصرفی و شوفاژ خود را در دست داشته باشید.و بتوانید دقیقا دمای آبگرم مصرفی و دمای رادیاتورها را هر اندازه که مایل باشید تنظیم نمائید وآنرا بر روی صفحه دیجیتال برد مشاهده کنید.

از دیگر مزایای پکیج ایران رادیاتور L24ff می توان به این موارد اشاره کرد:

  • راندمان و بازدهی حرارتی بالا
  • سهولت در نصب، راه‌اندازی، سرویس و نگهداری
  • سیستم کنترل کاملا دیجیتال
  • کارکرد آرام و بی‌صدا
  • ایمنی کامل
  • تامین آبگرم مصرفی فراوان و دائمی
  • ابعاد کوچک و اشغال فضای کمتر
  • استقلال کامل واحدهای مسکونی از یکدیگر
  • سیستم محافظت در مقابل کمبود آب
  • سیستم خودکار محافظت در مقابل یخ زدگی
  • مجهز به پرشر سوئیچ هوا برای حفاظت در مقابل انسداد دودکش
  • گارانتی و ضمانت 24 ماهه

همچنین با استفاده از جدول زیر میتوانید اطلاعات رسمی و دقیق پکیج ایران رادیاتور مدل L24ff را مشاهده کنید.

 

مقدارواحد اندازه‌گیریمشخصات فنی
L 24FFمدل
25.7kWظرفیت حرارتی ورودی
24kWظرفیت حرارتی خروجی
93%راندمان حرارتی
85°Cحداکثر دمای آبگرم گرمایش
3barحداکثر فشار مدار گرمایش
60°Cحداکثر دمای آبگرم مصرفی
0.5barحداقل فشار آبسرد مصرفی ورودی
10barحداکثر فشار آبسرد مصرفی ورودی
2l/minحداقل دبی آبگرم مصرفی
11.4l/minحداکثر دبی آبگرم مصرفی
5m.w.cهد استاتیک پمپ
3/4inchقطر لوله‌های مدار گرمایش
1/2inchقطر لوله‌های آبگرم و سرد
3/4inchقطر لوله گاز
60/100mmقطر دودکش
40kgوزن خالص
137Wبرق مصرفی
350mmعمق
450mmعرض
763mmارتفاع

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد پکیج ها و نکات مورد توجه در خرید آنها ، میتوانید مقاله “هنگام خرید پکیج به چه نکاتی توجه کنیم” را مطالعه فرمایید.

وسایل مورد نیاز جهت نصب پکیج

با تدابیر انجام شده توسط شرکت ایران رادیاتور و جهت رفاه حال مصرف کننده ، هزینه نصب برای شما مصرف کننده گرامی رایگان می باشد اما با این حال وسایلی جهت نصب نیاز است که باید جداگانه تهیه شود.

مبلغی که شما برای خرید پکیج پرداخت میکنید، شامل دستگاه پکیج دیواری ولوازمی که از طرف شرکت ایران رادیاتور به همراه پکیج ارائه میشود از قبیل (پیچ و رولپلاک 4 عدد،براکت نصب پکیج برروی دیوار،دفترچه راهنما،کارت ضمانت پکیج) میباشد.

هزینه اتصالات، شیلنگ ، شیر و لوازم نصب که نصبت به شرایط نصب تغییر میکند مثل طول شیلنگ به عهده مشتری میباشد.

همچنین شما می توانید از طریق فروشگاه اقدام به تهیه پک نصب نمائید که شامل اقلام زیر میشود:

  • 2 عدد شلنگ 3/4 50 سانت کهن
  • 2 عدد شلنگ 1/2 50 سانت کهن
  • شلنگ و اتصالات گاز
  • 2 عدد شیر 3/4
  • 1 عدد شیر 1/2
  • سختی گیر مغناطیسی کهن

پک نصب پکیج

دودکش دوجداره

از مهم ترین نکات ایمنی مورد توجه در نصب پکیج دودکش می باشد . گاهی اوقات و در متراژ های کم ( کم تر از 60متر ) امکان تامین اکسیژن مورد نیاز دستگاه از محیط نصب فراهم نمی باشد، زیرا به دلیل کم بودن فضا و هچنین نبود امکان تهویه سریع هوا مخصوصا در فصول سرد به واسطه پنجره های دوجداره لازم است منبع هوای لازم برای پکیج خارج از محل نصب باشد.

دودکش های دوجداره با طراحی خاص وظیفه خارج کردن دود حاصل از احتراق از محیط و تامین هوای مورد نیاز دستگاه از محیط بیرونی را دارد . شرکت ایران رادیاتور با تولید دودکش های دوجداره با کیفیت و ایمن ، این مشکل احتمالی را پیش بینی و مرتفع نموده است.

در نظر داشته باشید درصورت نیاز به دودکش دو جداره حتما از دودکشهای دوجداره ایران رادیاتور استفاده شود در غیر اینصورت نصب مورد تائید شرکت ایران رادیاتور نمیباشد.

دودکش دوجداره ایران رادیاتور

 

حتما به مشاوره با سرویسکاران و نصاب های ایران رادیاتور نسبت به تهیه این محصول در صورت نیاز اقدام فرمایید.

 

 

سرویس های سالیانه و نگهداری پکیج ایران رادیاتور

پکیج های شوفاژ دیواری مانند همه ی وسایل دیگر به نگهداری و سرویس نیاز دارند تا در عین افزایش طول عمر ، بازدهی خود را حفظ کنند این سرویس شامل : شستشوی مبدل ها ، شستشوی مدار گرمایش ، شارژ منبع انبساط ، تنظیم شعله و… می شود.

توصیه می شود سالیانه از طریق نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش ایران رادیاتور نسبت به سرویس کامل پکیج خود اقدام فرمایید.

لازم به ذکر است در دوره گارنتی 24ماهه سرویس های سالیانه شامل گارانتی نمی شوند.

گارانتی و ضمانت پکیج ایران رادیاتور L24 ff

شرکت ایران رادیاتور تمامی پکیج های خود را با گارانتی و ضمانت 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله عرضه می کند تا با ایجاد اطمینان خاطر برای شما مصرف کننده گرامی درباره کیفیت محصولات ، امر خرید و انتخاب را برای شما آسان کند.

این گارانتی 24 ماهه شامل تعمیرات و تعویض قطعات ( در صورت نیاز ) می باشد که در نوع خود کم نظیر است و این نشانه اعتماد شرکت ایران رادیاتور به تولیدات خود می باشد.

به جرعت می توان گفت بخش خدمات پس از فروش شرکت ایران رادیاتور در طی سال های متمادی توانسته با کسب رضایت مصرف کنندگان و رسیدگی به موقع و کارآمد عامل موثری در انتخاب ایران رادیاتور توسط عموم مردم باشد .

در صورت نیاز به مشاوره  و راهنمایی و همچنین وجود سوال درباره محصول می توانید با سرویسکاران مجرب ایران رادیاتور ( تجهیز شوفاژ ) تماس حاصل فرمایید.

و در پایان شما می توانید پس از مشاوره با کارشناسان فروش ایران رادیاتور(تجهیز شوفاژ) برای خرید و اطلاع از اخرین قیمت ها به فروشگاه اینترنتی تجهیز شوفاژ ( ایران رادیاتور ) مراجعه نمایید و مراحل سفارش گذاری خود را تکمیل نمایید.

نصب رایگان پکیج ایران رادیاتور

تمامی مراحل نصب و خدمات پس از فروش محصولات توسط تکنسین های ایران رادیاتور ( تجهیز شوفاژ ) انجام می شود.

نصب پکیج شوفاژ دیواری به عنوان یک دستگاه برقی-گازی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است ، و حتما باید در حین نصب اصول و قواعد خاصی رعایت شود از محل قرار گیری پکیج گرفته تا نوع دودکش مورد نیاز ،همه و همه باید کارشناسی شده تا پکیج در نهایتِ ایمنی نصب گردد.

نصب پکیج ایران رادیاتور کاملا رایگان بوده و توسط نصاب های مجرب و با تجربه ایران رادیاتور صورت می گیرد.

طرح تعویض پکیج نو با کارکرده

با توجه به سن و سال پکیج و موارد دیگر ممکن شما بخواهید پکیج خود را تعویض کنید اما ندانید که با پکیج کارکرده خود چه کنید، شما می توانید با شرکت در طرح تعویض پکیج کارکرده با نو علاوه بر فروش پکیج کارکرده خود به قیمت منصفانه،

پکیج نو را با مراجعه به فروشگاه ایران رادیاتور ( تجهیز شوفاژ ) تهیه کنید.

جهت اطلاع از شرایط این طرح می توانید با کارشناسان فروش ایران رادیاتور تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *