پکیج

رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور اکو 500

در دنیای امروز و در میان انبوه محصولات و خدمات، انتخاب میتواند سخت ترین کار ممکن باشد . اهمیت موضوع آنجا مشخص می شود که گاهی اوقات لازم نیست برای دستیابی به کیفیت خوب و مناسب هزینه های آنچنانی پرداخت کرد، فقط کافی ست با انتخابی اصولی و کارشناسانه بهترین خرید ممکن را انجام داد.

شاید مهم ترین فاکتور در خرید بعد از کیفیت ، قیمت محصول باشد و قیمت در نظر عامه ی مردم تعیین کننده کیفیت ، اما ایران رادیاتور باتولید پکیج و رادیاتور مدل اکو ثابت کرده است که می توان با صرف هزینه های کمتر نیز، از کیفیت خوب و قابل قبول بهره برد.

امروز در تولیدات اکثر شرکت ها، در هر دسته و طبقه بندی می توان رنج متفاوتی از محصولات را بر اساس قیمت و آپشن ها و ویژگی ها مشاهده کرد ، ایران رادیاتور نیز از این قاعده مستثنی نیست و آمادگی برآورده کردن هر نیاز و سلیقه ای را دارد.

ایران رادیاتور ، شرکتی خوش نام و با سابقه در زمینه سیستم های گرمایشی و سرمایشی ، با تولید محصولات با کیفیت و متعدد با بروز ترین متد های طراحی و خط تولید پیشرفته همواره در سدد بهتر کردن کیفیت محصولات و بازدهی بوده و تاریخچه این شرکت گویای این مورد است. شما نیز می توانید با بازدید ازفروشگاه اینترنتی ایران رادیاتور (تجهیز شوفاژ)  از آخرین قیمت ها اطلاع یافته و با کمک کارشناسان و تکنسین های مجاز ایران رادیاتور خرید خود را ثبت کنید.

رادیاتور اکو 500 ایران رادیاتور ( بلوک 10 پره)

رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور اکو 500

در میان رادیاتور های متنوع ایران رادیاتور نوبت به اکو 500 ، مدل خوش قیمت و باکیفیت می رسد که در ادامه با نقد و بررسی این مدل ایران رادیاتور با شما همراه خواهیم بود.

رادیاتور اکو 500 ایران رادیاتور ، رادیاتوری اقتصادی با ظرفیت گرمایی قابل قبول 115 کیلو کالری به ازای هر پره و ظرفیت آبگیری 0.3 لیتر در هر پره می باشد .

اکو 500ایران رادیاتور در بازار رادیاتور ها از فروش خوبی برخوردار است که این اتفاق را مدیون کیفیت بالا و صرفه اقتصادی خود است که مورد توجه خیل عظیم مصرف کنندگان قرار گرفته است.

اکو 500 ایران رادیاتور با وزن 850 گرم به ازای هر پره در دسته ی رادیاتور های سبک طبقه بندی میشود و برای نصب روی انواع دیوارها ایده آل می باشد.

آلیاژ به کار رفته در تولید رادیاتور های ایران رادیاتور به گونه ای طراحی شده اند که در عین زیبایی و وزن کم وظیفه اصلی خود یعنی تامین گرما را به خوبی انجام داده و بازدهی بالایی داشته باشند تا در عین کم بودن مصرف انرژی دمای مطلوب را به خانه ی شما ببخشند .

آلومینیوم سیزدهمین عنصر جدول تناوبی است که  چگالی کمتری از فلزات رایج دارد ( تقریبا یک سوم فولاد ) و همین امر سبب استفاده زیاد این عنصر در ساخت قطعات غیر آهنی شده است.

این فلز به دلیل استحکام بالا و وزن کم کاربرد های زیادی در صنایع مختلف از جمله اتومبیل ، هواپیما و لوازم خانگی و ….. دارد. مجموع این ویژگی ها و براقیت و شکل پذیری بالا سبب شده که ایران رادیاتور، رادیاتور های آلومینیومی خود را روانه بازار کند.

بررسی ابعاد

رادیاتور اکو 500 ایران رادیاتور با ظاهری زیبا و پره های 6.3 سانتی متری ، در بلوک های 5 و 7 و 10 پره عرضه می شود که باعث می شود مصرف کننده با توجه به نیاز خود بتواند ترکیبات مختلفی از بلوک ها را استفاده کند و حتی در مواردی که رادیاتور های موجود بازدهی مطلوبی ندارد بتواند با اعمال تغییر در تعداد پره ها مشکل را برطرف سازد.

توجه کنید که تعداد پره های مد نظر خود را برای هر بلوک با ترکیب اعداد 5 و 7 و 10 تنظیم کنید.

برای مثال شما می توانید ترکیب های 12 ،14 ،15 ،17 ،20 را برای هر بلوک در نظر بگیرید.

 

در این قسمت میتوانید ابعاد و جزئیات دقیق محصول را مشاهده نمایید.

  A :56.8 cm              B :50 cm

C :8 cm                  D :6.3 cm

E :2.5 cm                F :12 cm

G :0.1 cm

 

 

همچنین اگر نیاز به اطلاعات بیشتر راجع به رادیاتور های آلومینیومی یا پنلی ایران رادیاتور دارید پیشنهاد می شود مقاله رادیاتور پنلی یا پره ای را مطالعه نمایید تا از جزئیات این محصولات آگاه شوید.

اساس نام گذاری

اکو در لغت، مخفف کلمه انگلیسی economy به معنای اقتصادی می باشد. همانطور که مستحضرید،اکثر شرکت ها محصولاتی را با عنوان  اکو در سرتاسر جهان و در هر طبقه بندی تولید می کنند که هدف اصلی این کار رعایت حال مصرف کننده و همچنین فراهم نمودن امکان استفاده از محصول با کیفیت، با هزینه کمتر است .

ایران رادیاتور با معرفی پکیج و رادیاتور اکو دین خود را به این سنت دیرینه ادا کرده است و توانسته محصولی با کیفیت درخور ایران و ایرانی تولید کند که مورد اقبال عمومی قرار گرفته و امتحان صرفه اقتصادی خود را پس داده است.

شما از طریق فروشگاه می توانید با مشاهده پکیج های اکو ایران رادیاتور در ظرفیت های 22 و 24 هزار نسبت به بررسی و خرید اقدام فرمایید.

گارانتی و ضمانت اکو 500 ایران رادیاتور

تمامی مدل های رادیاتور ایران رادیاتور اعم از آلومینیومی یا پنلی به همراه گارانتی 10 ساله تعویض، عرضه شده که خود نشان دهنده کیفیت بالای محصولات و اعتماد شرکت به تولیدات خود است. پس یعنی شما مصرف کنندگان عزیز می توانید با خیالی آسوده محصولات ایران رادیاتور را تهیه نموده و استفاده نمایید.

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور طی سال های متمادی امتحان خود را پس داده و توانسته رضایت عموم مصرف کنندگان را جلب کند و از دلایل فروش بالای ایران رادیاتور باشد.

شما مصرف کننده گرامی میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تجهیز شوفاژ ،ضمن بررسی و مقایسه محصولات ایران رادیاتور ، از میان مدل های متنوع ایران رادیاتور انتخاب خود را انجام داده و سفارش خود را ثبت کنید .

همچنین با خرید از مجموعه ما از مزایای پرداخت در محل و حمل رایگان در محدوده برخوردار شوید.

نصب و راه اندازی تمامی محصولات ایران رادیاتور توسط تکنسین ها و نصاب های مجرب ایران رادیاتور ( تجهیز شوفاژ )صورت میگیرد تا خیال شما از بابت کیفیت انجام کار راحت باشد.

در حین عملیات سفارش گذاری نیز می توانید در صورت وجود سوال یا شبهه ای در مورد محصولات یا نیاز به راهنمایی و مشاوره با کارشناسان ایران رادیاتور تماس حاصل فرمایید.

مجموعه تجهیز شوفاژ در تلاش است هم در زمینه فروش محصولات ایران رادیاتور با بهترین قیمت و هم در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش اعتماد شما مشتری عزیز را جلب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *