پکیج

رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور کال 500

نیاز به گرما و دمای مطلوب از ابتدایی ترین نیازهای انسان در فصول سرد بوده است. با پیشرفت تکنولوژی و اختراع روش‌های نوین رفته‌رفته استفاده مستقیم از آتش برای افزایش دما کمرنگ شد .

در سال 1829 برادران پرایس حق ثبت تکنولوژی گرمایش توسط آب گرم را از آن خود کردند و باعث پیشرفت چشمگیر سیستمهای گرمایشی طی قرنهای بعد شدند. اکنون در سال 2021 شاهد پیشرفته ترین سیستم های گرمایشی هستیم که در آنها رادیاتور وظیفه اصلی تبادل گرما با محیط را برعهده دارد. پس رادیاتور نقش مهمی را در سیستم گرمایش ایفا میکند.

ایران رادیاتور قدیمی ترین و خوش نام ترین شرکت ایرانی در عرصه ی ساخت پکیج های ساختمانی و رادیاتور می باشد. پس وقتی حرف از کیفیت و خدمات به میان می آید با خیالی آسوده می توانید از محصولات این شرکت استفاده کنید.

با ما همراه باشید تا با بررسی یکی از بهترین نمونه های ایران رادیاتور یعنی کال 500 بصورت کامل و جامع آشنا شویم.

 

کال 500 ایران رادیاتور

رادیاتور کال 500 ایران رادیاتور

رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل کال 500

کال 500 ایران رادیاتور، رادیاتوری با ظرفیت حرارتی بالا ( 159 کیلو کالری به ازای هر پره) از پرفروش ترین و با کیفیت ترین محصولات ایران رادیاتور است که مورد استقبال عموم مصرف کنندگان قرار گرفته و رضایت عمومی را به همراه داشته است.

رادیاتور کال 500 ایران رادیاتور طبق آخرین استانداردهای روز دنیا ( ISO 3150-3147 ) طراحی شده و در قالب های تحت فشار ریخته گری و با قابلیت دایکاست ( یک تکه ) تولید شده و قبل از عرضه به بازار تحت تست های متفاوتی از جمله تست فشار ، رنگ و شعله قرار می گیرد و مجموعه این فرایندها پدیدآورنده وجه تمایز این رادیاتور با سایر نمونه هاست که همان بازده گرمایی بسیار بالا و مقاومت در برابر زنگ زدگی می باشد.

بررسی ابعاد

رادیاتور کال500 ایران رادیاتور با پره هایی به عرض 8سانتیمتر و آکس ( فاصله بین لوله رفت و برگشت ) 50سانتی متر در مدل های 5 و 7 و 10پره تولید و روانه بازار می شود و قابلیت اتصال بلوک ها به یکدیگر باعث شده تا نیاز مصرف کننده به طور کامل مرتفع گردد.

باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید سفارش خود را بر اساس بلوک های 5 ، 7و 10 پره ای و ترکیب‌های این بلوک ها تنظیم کنید، به طور مثال اگر نیاز به 12 پره رادیاتور کال 500 ایران رادیاتور دارید باید از یک بلوک 5 پره و یک بلوک 7 پره ، و یا اگر بلوک 15 پره مد نظرتان هست باید یک بلوک 5 پرده و یک بلوک 10 پرده را با هم ترکیب کنیم.

به طور کلی می توان ترکیب های 12 ،14 ، 15، 17، 20 را با قرار دادن بلوک های 5 و 7 و 10 پره ای به دست آورد این قابلیت مزیت دیگری نیز دارد به عنوان مثال اگر با وجود رادیاتور گرمای بخشی از منزل یا محل کار شما مطلوب نیست، می‌توانید تغییراتی را در تعداد پرده‌ها اعمال کنید که فقط باید توسط نصاب مجرب رادیاتور صورت بگیرد.

در این قسمت میتوانید ابعاد و جزئیات دقیق محصول را مشاهده نمایید.

A :57.9 cm              B :50 cm

C :9.7 cm                D :7.7 cm

E :2.5 cm                F :12 cm

G :0.1 cm

 

 

شکل ظاهری

از مهم ترین فاکتورهای خرید رادیاتور علاوه بر گرمادهی و کار آمدی، شکل ظاهری و زیبایی ست، طراحی به روز و اصولی و نیز استفاده از آلیاژ باکیفیت موجب شده که رادیاتور کال  500ایران رادیاتور همه ی این ویژگی ها را در خود داشته باشد یعنی علاوه بر گرما و بازدهی حرارتی بالا می توانید زیبایی چشمگیری به خانه یا محل کار شما ببخشد.

 

جنس بدنه و استحکام

رادیاتور کال 500 ایران رادیاتور از آلیاژ آلومینیوم تولید شده تا علاوه بر  استحکام بالا،  مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی را تا سطح فوق العاده ای داشته باشد اما لازم است خاطر نشان کنیم که با وجود گارانتی و ضمانت 10 ساله ی تعویض ایران رادیاتور دیگر مشکلی در این باره نخواهد بود.

صرفه اقتصادی و موارد مصرفی

کال 500 ایران رادیاتور با این رنج قیمتی و نسبت به کیفیت، از رادیاتورهای خوش قیمت بازار محسوب می‌شود که یکی از مهم ترین دلایل استقبال مردم از این مدل به شمار می رود.

 

ولی جهت نصب هر بلوک رادیاتور وسایل‌مورد نیاز است که به آن خواهیم پرداخت:

۱ – یک دست شیر رفت و برگشت

۲ – بست پرچمی رادیاتور  یا پایه های ایفلی برای دیوار های ضعیف

۳ – مهره ماسوره ۷ تکه

ضمانت و گارانتی رادیاتور کال 500

تمامی مدل های رادیاتور ایران رادیاتور اعم از آلومینیومی یا پنلی به همراه گارانتی 10 ساله تعویض، عرضه شده که خود نشان دهنده کیفیت بالای محصولات و اعتماد شرکت به تولیدات خود است. پس یعنی شما مصرف کنندگان عزیز می توانید با خیالی آسوده محصولات ایران رادیاتور را تهیه نموده و استفاده نمایید.

میتوانید با بازدید از فروشگاه اینترنتی تجهیز شوفاژ  ،از آخرین و بروزترین قیمت ها آگاه شده و به صورت تحویل و پرداخت در محل خرید خود را انجام دهید.

همچنین شما می توانید با تماس با سرویسکاران و نصاب های مجرب ایران رادیاتور (تجهیز شوفاژ) علاوه بر دریافت راهنمایی و مشاوره در رابطه با محصولات ایران رادیاتور ،آگاهی کاملی از مراحل سفارش خریدپیدا کنید.

لازم به ذکر است نصب و راه اندازی تمام محصولات توسط سرویسکاران و نصاب های ایران رادیاتور (تجهیز شوفاژ) با بهترین کیفیت صورت خواهد گرفت.

با تماس با ما از خرید راحت با قیمتهای مناسب و خدمات با سرویسکاران مجرب تجهیز شوفاژ طبق تعرفه های شرکت ایران رادیاتور بهره مند شوید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *