پکیج

نکات ایمن دراستفاده ازپکیج ایران رادیاتور

با همه گیری استفاده از پکیج های شوفاژ دیواری و شناخته شدن آنها و مزایای آنها نسبت به سیستم های دیگر گرمایشی سبب شده همواره امنیت و کیفیت دغدغه ی طراحان و شرکت ها در ساخت و تولید این پکیج ها باشد .

شرکت ایران ایران رادیاتور نیز از این قاعده مستثنی نیست و با تولید محصولات با کیفیت و ایمن ، درجهت ایجاد رفاه برای شما مصرف کننده گان گرامی همیشه کوشیده است .

حال ، می دانیم که استفاده از پکیج شوفاژ دیواری مانند هر دستگاه دیگری نیاز به

رعایت نکات مهم و ایمن دارد و ضروری است که این نکات را دانسته و به آن عمل کنیم.

با بهره گیری از راهنمایی ها و نکات آن میتوانیم  مطلوب ترین استفاده را از پکیج ایران رادیاتور خود داشته باشید.

در صورت بهره گیری از این نکات ایمنی استفاده از پکیج ایران رادیاتور دستگاه کمتر دچار مشکل خواهد شد.

اما با این حال پکیج ایران رادیاتور نیز مانند دستگاه های گرمایشی دیگر با مسائل و مشکلات رایجی روبروست.

شما میتوانید در صورت بروز مشکل با نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور

(تجهیز شوفاژ )تماس بگیرید تا در اسرع وقت جهت تعمیر ویا سرویش پکیج شما اقدام نمائیم.

نصب و راه اندازی اولیه دستگاه را به نصاب مطمئن بسپارید

راه اندازی صحیح پکیج از این جهت قابل اهمیت است که ضامن عملکرد بهینه پکیج است.

درصورت عدم کارکرد مناسب دستگاه، سرویس و تعمیر پکیج باید بوسیله سرویسکار انجام گیرد.

در غیر این صورت  عواقب تعمیر پکیج بوسیله افراد غیر فنی جبران ناپذیر است.زیرا نصب وسرویس پکیج های ایران رادیاتور حتما باید توسط سرویسکاران مجاز ایران رادیاتور انجام شود.

درچه مکانهایی مجازبه نصب پکیج ایران رادیاتور نیستیم

یکی از نکات ایمنی استفاده از پکیج ایران رادیاتور این است که هرگز دستگاه پکیج  را در اتاق خواب ، سرویس های بهداشتی،مکانهای بدون سقف ، فضاهای تنگی که امکان دسترسی به قطعات نباشد وپرتگاهها نصب نکنید.

ودقت داشته باشید که در اطراف پکیج باید فضای آزاد وجود داشته باشد و دستگاه در کنار وسایل گرمایشی دیگر قرار نگرفته باشد.همچنین در واحدهای کمتر از 60 متر حتما از دودکش 2 جداره استفاده شود تا اکیسژن مصرفی پکیج از خارج خانه تامین شود.

هنگام نصب، تعمیر و سرویس پکیج مواد قابل اشتعال، کودکان و سالمندان را از محیط نصب پکیج دور کنید

دقت در سایز و مسیر لوله کشیها

یکی دیگر از نکات ایمنی استفاده از پکیج ایران رادیاتور لوله کشی آب و گاز است که باید مطابق ضوابط ایمنی و استانداردهای ملی باشد.

این لوله کشی ها بعد از نصب باید چک شوند تا از سلامت آنها مطمئن شویم، استفاده از شیر گاز مستقل الزامی است به هیچ عنوان ازشیرگاز پکیج انشعاب اضافه برای وسایل گازسوز نگیرید زیراخطر نشتی گاز وآتش سوزی دارد.همچنین سایز بندی لوله های شوفاژ وسردوگرم باید درست انتخاب شود ،تا پکیج برای چرخاندن آب داخل رادیاتورها دچار مشکل نشود.

اجرای دودکش مناسب جهت خارج شدن محصولات احتراق

مسیر لوله کشی دودکش پکیج باید تا حد امکان مستقیم و عاری از هر پیچ و خم باشد و هر چند وقت باز بودن آن مورد کنترل و بررسی قرار بگیرد.البته پکیجهای ایران رادیاتور از هر لحاظ دارای ایمنی کامل بوده ودر صورت مسدود بودن دودکش و خارج نشدن محصولات احتراق دستگاه خاموش میشود و ارور میدهد.

جهت اطلاع بیشتر میتوانید مقاله *ارورها و کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور*را مطالعه کنید.

تنظیم دمای مناسب وانتخاب درست مدل و تعداد پره رادیاتورها

اگر بدنبال این هستید که پکیج بهترین عملکرد خود را نشان دهد.

باید دمای مناسب را برای پکیج انتخاب کنید و فشار دستگاه را کنترل کنید تا از حد مجاز بالاتر نرود.

فشار مناسب برای پکیج ایران رادیاتور 1.5 بار است اگر به طور مرتب فشار تغییر کرده و کم یا زیاد می شود این مورد ناشی از عیب دستگاه است.

دقت داشته باشید مدل وتعداد پرهای رادیاتور خود را درست وبه اندازه انتخاب کنید تا در زمستان مجبور نباشید برای گرم کردن محیط درجه حرارت پکیج را از حد مجاز بالا تر ببرید.

با انتخاب مدل وتعداد پره مناسب میتوانید با کمترین دما وکمترین فشار بر روی پکیج محیط منزل خود را گرم کنید.

عدم تغییر تنظیمات کارخانه

از گاز طبیعی شهر به عنوان سوخت پکیج ایران رادیاتور استفاده کنید، سعی کنید تا جایی که ممکن است تغییری درسیستم سوخت پکیج ایران رادیاتور انجام ندهیدچون ممکن است به قطعات آسیب برسد ،امادر صورت نیاز به تبدیل سیستم سوخت از سرویسکار با تجربه و مجرب کمک بگیرید.

در زمان نصب و یا بعد از نصب پکیج مراقب باشید تا به پکیج ضربه نخورد برخورد اجسام سنگین با پکیج می تواند کارکرد پکیج را دچار اختلال کند.

تنظیم دمای مناسب

تنظیم دمای پکیج را با شیر رادیاتور انجام ندهید، برای این کار از کلید تنظیم دما که به طور معمول به صورت پیچی وروی پکیج تعبیه شده است استفاده کنید با چرخاندن آن دمای مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

اگر قصد خروج از منزل را برای بیش از یک یا دو روز را دارید بهتر است پکیج را خاموش کنید و ورودی های گاز و آب آن را ببندید .

اما اگر پکیج ایران رادیاتور شما داخل بالکن ویا خارج از خانه نصب شده است و دمای هوا به شدت پایین است و امکان یخ زدگی دستگاه وجود دارد پکیج را در کمترین دمای ممکن تنظیم کنید.تا در صورت لزوم بتواند از یخ زدگی قطعات جلوگیری کند.

در حین خرید رادیاتور با مشاوره با کارشناسان فروش سعی کنید چینش و تعداد رادیاتور های خود را استاندارد انتخاب کنید زیرا در غیر این صورت گرما به صورت یکسان در منزل پخش نمی شود و احتمالا مجبور می شوید برای رسیدن به دمای مطلوب ، دمای پکیج را بیش از حد استاندارد بالا ببرید که می تواند آسیب زا باشد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *