پکیج

پرفروش ترین پکیج ایران رادیاتور کدام است؟چه پکیجی برای شما مناسب است؟

پکیج یکی از وسایل لازم و مهم برای گرم کردن رادیاتورها و آبگرم مصرفی محیط زندگی است.فصل پاییز و زمستان اوج مصرف این وسیله ارزشمند است.شایان ذکر است که در تمامی فصول برای استفاده از آب گرم در منزل نیازمند یک پکیج با کیفیت هستیم. از پکیج برای گرم کردن آب مصرفی داخل ساختمان و آب داخل رادیاتورها استفاده می شود.این مقاله با هدف معرفی پرفروش ترین پکیج ایران رادیاتور تولید شده است.تا شما مصرف کننده عزیز بتوانید بهترین انتخاب را در خرید خود داشته باشید و از گرمایش و آبگرم پکیج خود در زمستان و تابستان لذت ببرید پس تا انتها با ما همراه باشید و در صورت نیاز به خرید میتوانید با فروشگاه تجهیز شوفاژ (نمایندگی ایران رادیاتور) جهت خرید و خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

چرا ایران رادیاتور را به عنوان پرفروش ترین پکیج معرفی کردیم؟

ایران رادیاتور یکی از شرکت های تولید کننده رادیاتور و پکیج در ایران است که محصولات باکیفت،بروز و مناسب با سلیقه و بوجه مصرف کننده تولید می کند. پکیج ها و رادیاتورهای ایران رادیاتور کیفیت بالایی دارند و به خارج از کشور هم صادر می شوند. به جرات و تحقیقا از نظر تخصصی، پکیج های دیواری ایران رادیاتور یکی از با کیفیت ترین و بهترین پکیج های گرمایشی در بازار ایران و حتی فراتر از مرزهای ایران می باشد.پکیج پرفروش باید قطعات کافی برای خدمات پس فروش را نیز داشته باشد.تا در فصل سرد سال در صورت خرابی دستگاه سرویسکار بتواند در اسرع وقت و با در دست داشتن قطعه برای تعمیر دستگاه اقدام نماید. ایران رادیاتور تقریبا در تمام شهرها، نمایندگی برای فروش، خدمات پس از فروش، نصب و راه اندازی، تامین قطعات و… را دارد.تجهیز شوفاژ نمایندگی ایران رادیاتور در تهران آماده ارائه خدمات پس از فروش و فروش محصولات این شرکت به شما مصرف کننده عزیز میباشد.

خدمات پس از فروش فوق العاده پکیج ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور نمایندگی های مجاز زیادی در سراسر ایران دارد.بازرسی ها و نظارت های خاص خود را هم برای عملکرد صحیح این نمایندگی ها دارد.این شرکت با مجهزکردن نمایندگی های پکیج و خدمات پس از فروش در تمامی شهر های ایران توانسته نیاز مشتریان خود را در زمینه خدمات پس از فروش در کوتاهترین زمان ممکن برطرف کند.خدمات پس از فروش سریع یکی از دلایل مهم برای پرفروش شدن پکیج های این مجموعه است.

 

فروش قطعات پکیج ایران رادیاتور در سراسر ایران

به جرات میتوان گفت فروشگاه قطعات پکیج ایران رادیاتور در سراسر ایران وجود دارد.ایران رادیاتور نمایندگی های مجاز بسیاری در سراسر ایران عزیز دارد.بنابراین وقتی ما در تجهیزشوفاژ ایران رادیاتور و پکیج های دیواری این شرکت را به عنوان بهترین و پرفروش ترین معرفی میکنیم تمامی جنبه های این مسئله را از دیدگاه تخصصی بررسی کرده ایم.

تجهیز شوفاژ فروش قطعات ومحصولات ایران رادیاتور

گارانتی دوساله ایران رادیاتور

یکی دیگر از دلایل محبوبیت و فروش بالای پکیج های ایران رادیاتور گارانتی فوق العاده این شرکت است.پکیج های دیواری ایران رادیاتور دارای 2سال  گارانتی و 10سال خدمات پس از فروش هستند.همچنین رادیاتورهای این شرکت دارای 10سال گارانتی تعویض هستند.تمامی قطعاتی که توسط نمایندگی مجاز ایران رادیاتور تعویض شوند دارای 6 ماه گارانتی میباشند.

معرفی سری های پرفروش پکیج ایران رادیاتور

پکیج های ایران رادیاتو در سری ها و مدل های متفاوتی تولید می شوند که از پرفروش ترین پکیج های ایران رادیاتور میتوان به سری های M / L / ECO   اشاره کرد. سری M  و سری ECO ظرفیت گرمایشی میانه و قیمت مناسبی دارند، پکیج های سری L چون در ظرفیتهای متفاوت(از 24000تا36000)تولید میشود و دارای قطعات با کیفیت و بازدهی و راندمان حرارتی بالایی است میتوان از آن به عنوان پر فروش ترین پکیج ایران رادیاتور نام برد،به همین جهت از قیمت بالاتری نسبت به مدلهای دیگر ایران رادیاتور برخوردار است. طول عمر زیاد و کیفیت ساخت فوق العاده کاملا در محصولات این شرکت مشهود است.

فروش کدام مدل پکیج در ایران بیشتر است

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L36 FF یکی از پرفروش ترین پکیج های موجود در بازار است.این مدل فن دار کم صدا با برد الکترونیک دیجیتال تشخیص دهنده عیب مناسب برای متراژ تا 230 متر دارای 2سال گارانتی و10 سال خدمات پس از فروش و نصب رایگان با راندمان حرارتی 93% وظرفیت حرارتی 36KW گزینه ای مناسب برای نصب داخل آشپزخانه و بالکن برای تامین آبگرم مصرفی و گرمایش رادیاتورها است.

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدلM28FF

یکی دیگر از پرفروش ترین مدل های پکیج در بازار ایران پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M28FF است.این مدل فن دار مناسب برای متراژ تا 160 متر 2 مبدل دارای برد الکترونیک آنالوگ تشخیص دهنده عیب راندمان حرارتی 93%وظرفیت حرارتی 28KW دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش و نصب رایگان گزینه ای مناسب برای نصب داخل کابینت آشپز خانه و بالکن جهت تامین گرمایش رادیاتورها وآبگرم مصرفی منزل است.

همچنین میتوانید مقاله راهنمای پکیج دیواری ایران رادیاتور مطالعه بفرمایید.

ایران رادیاتور

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل K24FF

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل K 24 FF فن دار مناسب برای متراژ تا 120 متر با برد الکترونیک آنالوگ تشخیص دهنده عیب 2 مبدل ظرفیت حرارتی 24KW و راندمان حرارتی 93% دارای نصب رایگان 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش گزینه ای مناسب برای نصب داخل کابینت آشپزخانه و بالکن جهت تامین آبگرم و گرمایش رادیاتورها.وزن این دستگاه 29کیلوگرم و راندمان حرارتی 93درصد است.

K24FFپکیج دیواری ایران رادیاتور مدل Eco 24 FF

آخرین مدل از پکیج های پرفروش ایران رادیاتور که میخواهیم خدمات شما معرفی کنیم پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل Eco 24FF است . این مدل فن دار مناسب برای متراژ تا120 متر 2 مبدل با برد الکترونیک دیجیتال تشخیص دهنده عیب راندمان حرارتی 93% و ظرفیت حرارتی 24KW دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش و نصب رایگان گزینه ای مناسب برای نصب داخل کابینت آشپز خانه و بالکن جهت تامین گرمایش رادیاتورها و آبگرم مصرفی است.

برای مشاهده مشخصات و خرید پکیج دیواری های معرفی شده میتوانید از فروشگاه تجهیز شوفاژ استفاده کنید.

eco-iranradiator

معنای حروف در پکیج های پروفروش

در واقع حرف قبل از اسم پکیج های پرفروش ایران رادیاتور نشان دهنده معانی خاصی هست که به اختصار بیان می کنیم:

پکیج هایی که دارای حروف FF هستند پکیج های دودکش دوجداره فن دار هستند.

پکیج هایی که دارای حروفCF هستنداز سری پکیجهای بدون فن محسوب میشوند.

پکیج هایی که دارای حروف K,L,M,E هستند پکیج های گازسوز دومبدله هستند.

پکیج های که دارای حروف L,K هستند سیستم عیب یاب الکترونیکی دارند.

شایان ذکر است به صورت کلی به این موضوع پرداختیم.پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر از تخصص کارشناسان تجهیزشوفاژ استفاده نمایید.

پکیج پرفروش ایرانی بخریم یا خارجی!؟

معمولا کالا های خارجی گرانتر از کالای ایرانی هستند.پکیج ها هم بر این قاعده استوار هستند.اما میتوان این را یادآور شد که امروزه محصولات ایرانی هم مانند محصولات خارجی کیفیت ساخت و طول عمر بالایی دارند. شرکت های ایرانی تلاش کردند محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و طبق استانداردهای ملی به دست مشتریان برسانند. شرکت ایران رادیاتور یکی از این تولید کننده ها است که در زمینه رادیاتور و پکیج فعالیت دارد که محصولات با کیفیتی تولید می کند. پکیج ها و رادیاتورهای ایران رادیاتور کیفیت بالایی دارند و به خارج از کشور هم صادر می شوند.این برند ایرانی در بین پرفروش ترین برندهای پکیج و سیستم گرمایشی حرفی برای گفتن دارد. علاوه بر قیمت مناسب، قطعات محصولات ایرانی قابل دسترس تر از محصولات خارجی است.

پرفروش ترین پکیج ها چه ظرفیت هایی دارند

پکیج های دیواری پر فروش غالبا در بازه ظرفیتی ۲۴ هزار، ۲۸ هزار و ۳۶ هزار هستند. بدیهی است که این محصولات متناسب با ظرفیتشان قیمت متفاوتی دارند.انتخاب پکیج  طبق نیاز و فضایی که در اختیار دارید بسیار مهم است و الزامی است که پکیج خود را با ظرفیتی مناسب و بازدهی متناسب با فضای منزل خود انتخاب کنید.

انتخاب بهترین پکیج بر اساس متراژ ساختمان

انتخاب یکی از پکیج های پرفروش متناسب منزل اهمیت بالایی دارد. انتخاب پکیج باید بر اساس متراژ ساختمان و محیطی که دارید انجام شود. در یک حالت کلی میشه گفت که از پکیج های ۲۴ هزار برای واحدهایی با متراژهای کمتر از ۱۲۰ متر می توانید استفاده کنید.از پکیچ های ۲۸ هزار برای واحدهای کمتر از ۱۸۰ متر ، متراژهای بالاتر تا ۲۲۰ متر پکیج های ۳۲ هزار و واحد های کمتر از ۲۷۰ متر، پکیج های ۳۵ هزار می توانید استفاده کنید.

توصیه تجهیزشوفاژ برای انتخاب بهترین پکیج

هدف ما معرفی پرفروش ترین پکیج های ایران رادیاتور و بررسی جزییات آن برای انتخاب شما عزیزان بود. با توجه به مطالب ارائه شده میتوانید بهترین گزینه برای منزل خود را انتخاب کنید و از فروشگاه ما با قیمت مناسب خرید بفرمایید.شما می توانید از مشاوره و راهنمایی رایگان متخصصان تجهیز شوفاز استفاده کنید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید تا از مشکلاتی مانند عدم تناسب ظرفیت با متراژ منزل و عدم قرار گرفتن پکیج در محل مناسب جلوگیری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *