اسپلیت

مزایا و معایب کولرگازی ایران رادیاتور

مزایا و معایب کولرگازی ایران رادیاتور

پرداختن به مزایا و معایب کولرگازی ایران رادیاتور و راهنمایی برای انتخاب صحیح بحث اصلی مقاله ما است.بارها در عرصه سیستم گرمایشی و سرمایشی نام آشنای ایران رادیاتور را شنیده ایم . یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت های تولیدی در این زمینه در کشور عزیزمان ایران ،شرکت ایران رادیاتور است.این شرکت بزرگ در دهه 90 با به کارگیری تجهیزات نوین به ساخت انواع کولرهای گازی مشغول شد و توانست در مدت کوتاهی توجه بازار و مصرف کننده را به خود جلب کند .خدمات سریع و به موقع توسط سرویسکاران مجرب و در اختیار قرار دادن قطعات یدکی محصولات به سرویسکاران ،تا در همان مراجعه اول در صورت خرابی قطعه بتوانند آنرا تعویض کنند یکی دیگر از دلایل محبوبیت این محصول بین مصرف کنندگان میباشد. اکنون اسپلیت و کولرگازی های این شرکت در ظرفیت های 9000 تا 30000 تولید و به بازار عرضه می شوند.

مزایا و معایب کولرگازی ایران رادیاتور چیست؟

شما با جستجوی عبارت مزایا و معایب کولرگازی ایران رادیاتور وارد این مقاله از تجهیز شوفاژ شده اید.اکنون که به ‌دنبال فهمیدن این موضوع مهم هستید و به دنبال سیستم تهویه مطبوع مناسب برای منزل و یا سایر مکان های موردنظر خود هستید،می ‌دانید که برندهای متفاوتی مانند کولر گازی ال جی،سامسونگ و … در بازار وجود دارد که می ‌توانید تهیه و استفاده کنید.درک درست از  مزایا و معایب کولرگازی این برندها شما را در نهایت به انتخاب درست هدایت می کند.به طور کلی و با بررسی ویژگی های زیاد یکی از بهترین کولرهای گازی های موجود در بازار ایران کولرگازی ایران ‌رادیاتور است که در انواع متفاوت و در ظرفیت‌ های گوناگون از 9000 تا 30000 تولید شده ‌است که میتواند پاسخ گوی نیازهای گوناگون شما باشد.

شما میتوانید در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان نمایندگی ایران رادیاتور (تجهیز شوفازژ) تماس بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید.

مزایای کولرگازی ایران رادیاتور

استفاده در مکان های مختلف با متراژ و سلیقه های مختلف

از جمله مزایای مهم کولرگازی ایران رادیاتور تولید در ظرفیتهای متفاوت است.در واقع از این اسپلیت ها می توانید در محیط‌ های خانگی،تجاری،اداری، درمانی ،هتل‌ و مسافرخانه ها استفاده نمایید،همچنین بهترین گزینه برای کلان شهرها و مناطق شرجی ومرطوب به شمار میرود. نکته مهم اینجاست که کولرهای گازی ایران رادیاتور طراحی بسیار زیبا و مشتری پسندی دارند و می ‌توانند به ‌راحتی با دکوراسیون‌ های مختلف و سلیقه های متفاوت سازگار باشند.

استفاده از کندانسور و کویل اوپراتور GOLDEN FIN

از مزیت های مهم کولرگازی های این شرکت استفاده از کندانسور و کویل اوپراتور های ساخته شده با فناوری گولدن فین ( GOLDEN FIN ) است.این یکی از نقاط قوت و بسیار مهم کولر گازی ایران رادیاتور محسوب می شود.یکی از دلایل بالا بودن طول عمر اسپلیت های ساخت این شرکت استفاده از این فین های طلایی هست که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و پوسیده شدن دارند.

مناسب شهرهای بزرگ با مشکل آلودگی هوا 

اینکه کولرگازی قابلیت کارکرد درست و بهینه در شهرهای آلوده و شلوغ را داشته باشد یک مزیت بران آن به حساب می آید.برای شهرهای بزرگ که مشکل آلودگی هوا دارند و ترجیح می دهند از کولر آبی استفاده نکنند اسپلیت های ایران رادیاتور این مزیت را دارا هستند که در شهرهای با آلودگی هوای زیاد، مناسب و مفید باشند.

کولرگازی ایران رادیاتورچند مزیت مهم دیگر از اسپلیت های ایران رادیاتور

>> مزیت استفاده از کولرگازی در بازه گسترده از دمای محیط از منفی 7 تا مثبت 45 درجه یک تکنولوژی فوق العاده است که امکان استفاده از دستگاه را در مناطق سردسیر و گرمسیر میسر می کند.

>> سطح کیفیت بسیار بالا، همراه با قیمت مناسب و مقرون به صرفه

>> استفاده از نمایشگرهای ال ای دی با وضوح بالا و کیفیت عالی

>> برچسب انرژی بهینه با رده های انرژی متفاوت در رده های انرژی A+,AA,A

>> استفاده از کمپرسور باکیفیتGMCC  ساخت شرکت توشیبا که خنک کنندگی بسیار بالایی را به همراه دارد.

>> استفاده از گاز R410  که سازگاری بالایی با محیط زیست ما دارد.

>> توان خروجی و راندمان بالا، توان خروجی برودتی و خنک کنندگی فوق العاده

>> خروجی صدای پایین و تولید صدای حداقلی در هنگام کار.این اسپلیت ها علاوه بر تولید هوای مطبوع و مناسب محیط، مزاحمت و صدای اضافی را برای افراد ایجاد نمی کند.

>> قابلیت نصب و استفاده از اسپلیت های ایران رادیاتور در مناطق دارای رطوبت بالا و شهر های شمال کشور نیز وجود دارد.

>> استفاده از فیلترهای باکیفیت، مقاوم و درجه یک با طول عمر بالا

>> استفاده از آلیاژهای با کیفیت،ضدزنگ و خوردگی برای ساخت بدنه دستگاه و مقاوم در تمامی مناطق گرمسیر و سردسیر

>> تعداد بالای نمایندگی خدمات پس از فروش برای تعمیر و نگه داری

>> در دسترس بودن قطعات زمان سرویس و خرابی دستگاه یک مزیت بسیار خوب کولرهای گازی ایران رادیاتور است.

مزایا و معایب کولرگازی ایران رادیاتورمعایب کولرگازی ایران رادیاتور

>> عدم استفاده از کیت اینورتر

>> عدم استفاده از لوله مسی و در عمل هزینه خرید لوله مسی بر عهده خریدار کولرگازی است.

>> گران تر بودن کولرگازی نسبت به کولرهای آبی

>> نیاز به تخصص برای نصب و تعمیر در محل

کولرهای ایران رادیاتور دارای 5 سال ضمانت تعویض کمپرسور و 18 ماه ضمانت قطعات می باشند.

جمع بندی

اطلاع از مزایا و معایب کولرهای گازی برای اینکه به درستی بتوانید بهترین و مناسب ترین کولر مناسب با محل زندگی خود را خریداری کنید بسیار لازم و ضروری است. کولرهای آبی کم کم جای خود را به کولرهای گازی داده اند،بنابراین اهمیت توجه به خرید کولرهای گازی بسیار بیشتر از قبل شده است .مطالعه و تحقیق در مورد مزایا و معایب اسپلیت های موجود در بازار منجر به انتخاب صحیح خواهد شد.برای انتخاب دقیق و درست می توانید از متخصص های تجهیز شوفاژ نمایندگی رسمی ایران رادیاتور  استفاده کنید.

3 نظر در “مزایا و معایب کولرگازی ایران رادیاتور

  1. محمدی گفت:

    باسلام بنده یک کولرگازی ایران رادیاتور خریدم ای کاش نمی خریدم تا حالا دوبارگاز خالی کرده و ضمنا مصرف بالای برق 2 میلیون تومان امده است که مدل30هزارمیباشد

    1. رضا حسنلو گفت:

      سلام
      عموما کولر های 30 هزار در هر نوع و برندی مشکل مصرف بالای برق را دارند ، شما می توانستید از انواع اینورتر کولر های ایران رادیاتور استفاده کنید
      در مورد گاز خالی کردن نیز مشکل می تواند از لوله کشی مسی باشد ، حتما چک کنید

  2. مریم علیزاده گفت:

    من تازه کولر گازی ایران رادیاتور خریم برای خونم 6 ماهه و به عنوان یه برند ایرانی فعلا داره زیادی خوب کار میکنه. یکم موتورش صدا میداد که زنگ زدم خدمات اومدن ترازش کردن صداش قطع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *