اسپلیت

معرفی بهترین کولرگازی ایرانی {بررسی برندهای محبوب}

بهترین کولر گازی ایرانی

کولر گازی از جمله وسایلی است که هنگام خرید آن حساسیت و دقت زیادی خرج می کنیم، زیرا می دانیم که قرار نیست به زودی تعویضش کنیم و باید محصولی را انتخاب کنیم که سال ها کار کند و بازدهی داشته باشد و در عین حال از کیفیت و ویژگی های خوبی برخوردار باشد.کولر گازی نوعی دستگاه تهویه هوا است. عملکرد کولر گازی به این گونه است که هوای گرم مکان را توسط سیکل تبرید تراکمی، به بیرون دفع می کند. در ادامه قصد داریم لیستی از بهترین کولر های گازی ایرانی را ارائه دهیم و ویژگی های آنها را مورد بررسی قرار دهیم. تا انتهای مطالب همراه با تجهیزشوفاژ نمایندگی ایران رادیاتور باشید.

گام های خوب ایران در تولید کولرگازی

در چند سال گذشته شاهد تحریم های زیادی در کشورمان بودیم، این امر موجب شد تا تولیدات داخلی پیشرفت کند و محصولاتی با کیفیت تر تولید کنندگان به بازار عرضه شود. کولرگازی نیز از آن دسته وسایلی است که نمونه های خارجی آن کمی سخت یافت می شود و قیمت بالایی دارد. در صورت خرید برند خارجی باید کمی بیشتر هزینه کنیم. خوشبختانه تولید کنندگان داخلی کشورمان علاوه بر تامین دیگر محصولات اساسی، اقدام به تولید و عرضه کولرگازی کرده اند. کیفیت و پیشرفتی که در تولید کولرگازی ایرانی دیده می شود خوب و رو به رشد است. چرا که به ما این امکان را می دهد تا در مقابل کولرگازی های خارجی با هزینه بالا بتوانیم کولرگازی ایرانی با قیمتی مناسبتر تهیه کنیم. هرچند که با توجه به سطح پیشرفت تولیدات داخلی در زمینه سیستم تهویه، عرضه کردن لیستی از بهترین کولر گازی های ایرانی دشوار می باشد، اما با این حال سعی کردیم اسامی برخی از بهترین برندهای کولرگازی ایرانی را به شما عزیزان ارائه دهیم و برای خریدی آسان به شما کمک کنیم.

بهترین کولر گازی ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم کولرگازی یک دستگاه تهویه مطبوع است. کولر گازی قابلیت سرمایشی و گرمایشی را دارا است و استفاده از کولرگازی طیف گسترده ای دارد و در مکان هایی همچون خانه ها، مدارس، دانشگاه ها، اداره ها و…. مورد استفاده قرار می گیرد.حال این سوال مطرح می شود که یک کولرگازی خوب ایرانی چه ویژگی هایی دارد و بهترین کولرگازی ایرانی مربوط به کدام برند است؟ در انتخاب و خرید کولرگازی باید به چند نکته مهم دقت کنید و در نظر داشته باشید که یک کولر گازی خوب باید از ویژگی هایی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت برخوردار باشد.

بهترین کولرگازی ایرانیبرخی از ویژگی های یک کولر گازی خوب

  • از کمپرسور روتاری برخوردار باشد که نسبت به دیگر کمپرسورها، انرژی کم تری مصرف میکند و در عین حال بازدهی بالایی دارد
  • مجهز به فناوری های هوشمند مانند سیستم اینورتر باشد
  • خدمات پس از فروش و گارانتی داشته باشد
  • پنل داخلی زیبایی داشته باشد
  • تنوع در ظرفیت، رنگ، طراحی و … داشته باشد
  • تا حد امکان صدای کمی تولید کند
  •  سرعت فن کولرگازی قابل تنظیم باشد
  • حالت خودکار داشته باشد
  • حالت بهینه داشته باشد
  • اتصال از طریق wi_fi را دارا باشد
  • و …

شما وقتی می خواهید کولر گازی خریداری کنید مطمئنا به دنبال بهترین گزینه در بازار ایران نسبت به بودجه خودتان می روید. همینطور سراغ برندی می روید که خدمات پس از فروش ارائه دهد تا در مواقعی که دچار مشکلی شدید، بتوانید مشکل خود را پیگیری کنید. پس داشتن گارانتی یکی از مهم ترین مزایای یک کولرگازی خوب است. مسلما پر سر و صدا بودن کولرگازی برای شما مسئله خوشایندی نیست، پس بی صدا بودن کولر گازی نیز از آن دسته ویژگی هایی است که حتما باید به آن دقت کنید.

انواع کولر گازی های ایرانی

کولر گازی انواع مختلفی دارد و باید بدانید که استفاده شما از اسپلیت یا کولر گازی به چه منظور است و با توجه به نیاز خود و خصوصیات کولرگازی خرید کنید.

کولر گازی اسپلیت

از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است. یونیت به واسطه لوله مسی که گاز مبرد را حمل میکند، به یکدیگر متصل هستند. کولرگازی اسپلیت بیشتر مناسب مکان هایی با متراژ بیشتر از 60 متر است.

داکت اسپلیت

این نوع کولرگازی سرمایش و گرمایش کل ساختمان را تامین می کند. این محصول دارای یونیت است که روی پشت بام نصب می شود و توسط داکت به خروجی هوا متصل می شود . در داکت اسپلیت سنسور دما در هر اتاق جداگانه عمل می کند.

داکت اسپلیت ایران رادیاتورمولتی اسپلیت

مولتی اسپلیت از یک یونیت خارجی و دو یا بیشتر از چند یونیت داخلی ساخته شده است. از این نوع کولرگازی می توان در ساختمان هایی که چند اتاق جداگانه دارند استفاده کرد.

کولر گازی پنجره ای

کولرگازی پنجره ای یونیت خارجی ندارد و  فقط از یک یونیت داخلی تشکیل شده است. از کولرگازی پنجره ای می توان در مکان هایی با متراژ 50 متر مکعب استفاده کرد. البته باید در نظر داشت که کولرگازی پنجره ای نسبت به کولر گازی اسپلیت کارایی کمتری دارد. این نوع کولرگازی برای مستاجرین می تواند گزینه خوبی باشد، زیرا می توانند به راحتی آن را جا به جا کنند.

کولر گازی پرتابل

این نوع کولر گازی متشکل از یک یونیت است و به راحتی قابل جا به جایی است. برای نصب کولر گازی پرتابل باید توسط داکت به پنجره وصل شود.

تا اینجا شما با ویژگی ها و انواع کولرگازی آشنا شدید. حال این بحث به میان می آید که بهترین مارک کولرگازی ایرانی کدام است؟ انتخاب یک برند معتبر و با کیفیت از فاکتورهای مهم برای خرید کولر گازی ایرانی است. برخی برندهای ایرانی، اسپلیت یا کولر گازی هایی در حد برندهای خارجی مانند سامسونگ، ال جی و … هستند و می توانند با آنها رقابت کنند.

تیم تجهیز شوفاژ برخی از بهترین برندهای کولرگازی ایرانی را لیست کرده است که به شرح زیر می باشند.

برخی از بهترین برند های کولر گازی ایرانی

کولر گازی ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور از جمله برندهای با کیفیت و پرفروش داخلی محسوب می شود. ایران رادیاتور یک برند با تجربه در تولید انواع پکیج، رادیاتور، مشعل ها است و تولید کولرگازی را نیز از سال 1391 آغاز کرده است. برند ایران رادیاتور تاکنون دوبار عنوان واحد نمونه کیفی ملی، توسط سازمان ملی استاندارد را کسب کرده است . توانسته مقام های اول، دوم و چهارم را به ترتیب در تولیدات مشعل در خاورمیانه، رادیاتور آلومینیومی شوفاژ در سطح جهان و حوله خشک کن را به خود اختصاص دهد.دارای گواهی نامه های بین المللی مانند: BSI انگلیس، NF فرانسه، CE اروپا و… است. تجهیزات و قطعات استفاده شده در کولر گازی ایران رادیاتور، بسیار پیشرفته و کاملا استاندارد است. این برند با تبعیت از استانداردهای بین المللی، محصولاتی کاملا ایمن، کارامد و با قیمتی مناسب تولید و به بازار عرضه می شود. از ویژگی های کولرگازی ایران رادیاتور، می توان به ظرفیت متنوع آن اشاره کرد. کولرگازی ایران رادیاتور با ظرفیت های 9000 تا 30000 عرضه می شود. همین امر موجب می شود تا این محصول قدرت بالایی در خنک کردن هوا داشته باشد. کولر گازی ایران رادیاتور دو قابلیت سرمایشی و گرمایشی را دارد. همچنین از دیگر خصوصیات کولرگازی ایران رادیاتور کارکرد آن در دمای 7 الی 43 درجه است. کولرگازی ایران رادیاتور متناسب با آب و هوای مناطق کشورمان تولید شده است. همانطور که قبل تر اشاره کردیم ضمانت و خدمات پس از فروش برای کولرگازی بسیار حائز اهمیت است. تمامی کولرگازی های تولید ایران رادیاتور دارای گارانتی هستند و این امر موجب می شود تا شما عزیزان هیچ نگرانی بابت خرید محصولات این برند نداشته باشید.

بهترین برند کولر ایرانیبرند ایران رادیاتور در ساخت کندانسور های سیستم تهویه مطبوع خود، با به کار گیری فین های طلایی موجب می شود تا از زنگ زدن یونیت خارجی جلوگیری شود. جنس پره های کولرگازی ایران رادیاتور از مس می باشد. برخی از کولرگازی های ایران رادیاتور مجهز به DC inverter هستند که این مسئله باعث می شود، درصد مصرف انرژی تا 60 درجه کاهش پیدا کند. کولرگازی های ایران رادیاتور از رده انرژی A برخوردار هستند. رده انرژی A در کولر گازی موجب صرفه جویی در مصرف می شود و از لحاظ هزینه یک گزینه اقتصادی محسوب می شود. فیلترهای به کار رفته در کولرگازی ایران رادیاتور بسیار باکیفیت، با دوام بالا، قابل شست و شو است و تمام آلودگی ها را از بین می برد. در کل کولرگازی ایران رادیاتور یک محصول کم مصرف، باکیفیت، معتبر، اقتصادی و با بازدهی بالا است.

از دیگر برندهایی که جزء بهترین کولرگازی های ایرانی محسوب می شوند، می توان به کولرگازی های تولید شده توسط تک الکتریک، پاکشوما، جی پلاس و… اشاره کرد.

کولر گازی تک الکتریک

برند تک الکتریک تولید اسپلیت و کولرگازی را به صورت متمرکز از سال 1383 آغاز کرده است. این برند با ساخت انواع کولرگازی در ظرفیت 9000 تا 30000 و ارائه خدمات پس از فروش، توانسته جایگاه خوبی در بازار داخلی کسب کند. برند تک الکتریک برای تمام کولرگازی های خود گارانتی 5 ساله در نظر گرفته است.

بهترین کولر گازی ایرانیکولر گازی پاکشوما

کولرگازی پاکشوما از آن دسته برندهایی است که جز بهترین کولرگازی های ایرانی محسوب می شود. برند پاکشوما با سابقه بیش از 50 ساله خود در تولید لوازم خانگی، توانسته است محصولات با کیفیت و با دوام بالا به بازار عرضه کند. تمامی اسپلیت یا کولرگازی های پاکشوما دارای گارانتی 2 ساله هستند. این برند با استفاده از فیلترهای پلاسما در کولرگازی های خود، موجب می شود تا آلودگی محیط کاهش پیدا کند و همچنین کولرگازی های این برند قابلیت کارکرد تا دمای 55 درجه را دارا هستند.

بهترین کولر گازی ایرانیکولر گازی جی پلاس

خط تولید محصولات خانگی جی پلاس از سال 1397 توسط شرکت گلدیران، نمایندگی لوازم ال جی آغاز شده است. برند جی پلاس با استفاده از قطعات مرغوب و باکیفیت توانسته است محصولات خوبی تولید و در سطح بازار عرضه کند. کولرگازی های جی پلاس هر دو قابلیت گرمایشی و سرمایشی را دارا هستند. ظرفیت کولرگازی های جی پلاس از 9000 تا 30000 است. این برند دو نوع کولرگازی گرمسیری و غیرگرمسیری دارد که ظرفیت مدل گرمسیر آن، 24000 و 30000 است.

بهترین کولر گازی ایرانیجمع بندی

این مقاله در مورد راهنمای خرید و معرفی بهترین کولرگازی های ایرانی نگارش شده است و با معرفی برخی از بهترین برندهای ایرانی و مورد بررسی قرار دادن آن ها شما می توانید در نهایت خریدی به صرفه و بهینه داشته باشید. مرکز تجهیز شوفاژ، نمایندگی رسمی محصولات ایران رادیاتور، فعالیت خود را به منظور فروش اورجینال محصولات ایران رادیاتور آغاز کرده است. ارائه خدماتی همچون مشاوره رایگان، پشتیبانی و پاسخگویی سریع، نصب رایگان و تعمیر محصولات ایران رادیاتور از نقاط قوت این مجموعه است. خریدارن و مصرف کنندگان عزیز بدون هیچ گونه مشکلی می توانند محصول خود را خریداری کنند و از خدمات قبل و پس از فروش آن بهره ببرند. کارشناسان مجرب تجهیز شوفاژ آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *