پکیج

بهترین برند پکیج دیواری ایرانی{معرفی 5 برند برتر}

بهترین برند پکیج دیواری ایرانی

با پیشرفت علم و تکنولوژی رقابت بین تولیدکنندگان پکیج دیواری بسیار زیاد شده است. وجود برندهای مختلف داخلی و خارجی در بازار و تنوع بالای محصولات می تواند ما را در خرید بهترین برند پکیج دیواری سردرگم کند. در این مقاله به معرفی چند نمونه از بهترین برند پکیج دیواری  ایرانی می پردازیم.

لذا قبل از معرفی بهترین برند پکیج دیواری ایرانی ابتدا بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که پکیج دیواری ایرانی بهتر است یا خارجی؟

پکیج دیواری ایرانی بهتر است یا خارجی؟

یکی از دغدغه های مردم در هنگام خرید بهترین پکیج دیواری این است که  برند داخلی خریداری کنند و یا خارجی؟

در پاسخ باید بگوییم که درست است که برند های معروف خارجی عالی و بی نقص هستند اما با پیشرفتی که در تولید محصولات گرمایشی ایرانی شده است، برای تهیه بهترین پکیج دیواری نیازی به خرید نمونه‌های خارجی نیست و برخی برندهای ایرانی در کیفیت با آنها برابری می‌کنند.

از طرفی از آن جایی که پکیج با برند داخلی ساخت داخل کشور است، قطعات آن به راحتی در دسترس است و سرویسکاران به دلیل کار زیاد با پکیج برند داخلی به خوبی می‌توانند تمامی مشکلات آن‌ را رفع کنند. همچنین محصولاتی که ساخت داخل ایران باشند قیمت بسیار منصفانه تری نسبت به محصولات خارجی دارند و با خرید از برندهای داخلی می توانید از پشتیبانی محصولات ایرانی که شامل تمامی خدمات از جمله نصب، سرویس و تعمیرات است استفاده کنید.

در این راستا ما در تیم بررسی تجهیزشوفاژ به طور کامل چندین برند پکیج دیواری ایرانی را بررسی کرده ایم، ضمانت نامه ها را تجزیه و تحلیل کرده ایم، مشخصات محصول را بررسی کرده  و بهترین پکیج دیواری ایرانی را در زیر گردآوری کرده ایم.

5 تا از بهترین برند های پکیج دیواری ایرانی

در حال حاضر 5 تا از بهترین برند پکیج دیواری ایرانی به شرح ذیل است:

  • ایران رادیاتور
  • بوتان
  • لورچ
  • شوفاژکار
  • ایساتیس

در ادامه ویژگی های هر کدام از برند های ذکر شده را بیان می کنیم تا  مشخص شود که چرا آن ها را به عنوان بهترین برند پکیج دیواری ایرانی معرفی کرده ایم.

پکیج دیواری ایران رادیاتور؛ بهترین برند پکیج گرمایشی در بازار

ایران رادیاتور یکی از بهترین پکیج های دیواری ایرانی است. این شرکت فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1383 آغاز کرده است و هم اکنون ایران رادیاتور از بزرگترین تولیدکنندگان پکیج در ایران بوده و نام پرآوازه ای در صنعت ایران دارد.

ایران رادیاتور بهترین برند پکیج دیواری ایرانیتفاوت بارز پکیج ایران رادیاتور با دیگر پکیج ها، در نوع قطعات استفاده شده است. در پکیج های ایران رادیاتور چندین سال است که همواره از یک سری قطعات مشخص استفاده می شود. برد دستگاه های ایران رادیاتور مربوط به شرکت معتبر BRAHMA است که باعث عملکرد بی نقص پکیج دیواری می شود.

در پکیج دیواری ایران رادیاتور از سیستم هیدرولیک برنجی استفاده شده است. از آن جایی که عمر هیدرولیک  برنجی بسیار بیشتر از هیدرولیک پلیمری است، باعث افزایش طول عمر پکیج می شود. این مزیت پکیج دیواری ایران رادیاتور موجب برتری آن نسبت به سایر برندهای ایرانی شده است.

پکیج دیواری ایران رادیاتور دارای سیستم عیب یابی دیجیتالی است و در صورتی که پکیج شما دچار اختلال شود، ایراد دستگاه در صفحه مانیتور نمایان خواهد شد.

پکیج دیواری ایران رادیاتور در سری‌های B،Z،E،K،M،L و Ecoتولید می‌شود که هر کدام دارای ویژگی‌های مخصوص خود هستند. ویژگی‌های هریک از مدل‌های پکیج ایران رادیاتور را می‌توانید در کاتالوگ محصولات مشاهده کنید.

از بهترین مدل‌های پکیج دیواری ایران رادیاتورمی توان به  ­­ M24FF- L24FF-Eco24  اشاره کرد. عدد 24 نشانگر توان 24هزار کیلوواتی آن است. همچنین پکیج های دیواری ایران رادیاتور ظرفیتی در حدود 22 تا 36 هزار کیلوکالری داشته و ضمن داشتن ابعاد مناسب به خوبی می توانند گرمایش  انواع محیط  با مساحت های مختلف را تامین کنند.

مدل های سری B پکیج های دیواری ایران رادیاتور تک مبدله بوده و هزینه نهایی برای خرید دستگاه را کاهش می دهند، مدل های تک مبدله به علت وجود یک پمپ کمتر، استهلاک کمتری دارند. سایر مدل ها دارای دو مبدل می‌باشد.

همچنین ویژگی‌های دیگری را نیز می‌توان از روی اسم پکیج متوجه شد اگر در اسم پکیج مد نظر شما حروف FF وجود داشت به معنی دوجداره بودن و فن دار بودن دودکش پکیج است و اگر CF در نام پکیج شما وجود داشت به معنی پکیج بدون فن است.

تمامی محصولات ایران رادیاتور دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است و قیمت بسیار مناسبی نسبت به رقبای خود در بازار دارد. سیستم احتراق این برند بسیار آرام عمل می‌کند و به طور کلی صدای آن بسیار کم است.

محصولات ایران رادیاتور را می‌توانید از فروشگاه‌های نمایندگی و یا سایر مراکز مجاز فروش خریداری کنید. تجهیز شوفاژ یکی از معتبرترین مراکز فروش و تعمیر ایران رادیاتور در ایران است. در تجهیزشوفاژ نیروهای مجاز با سابقه مشخص و درخشان آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند.

شرکت صنعتی بوتان؛یکی از بهترین های ایران

گزینه بعدی در انتخاب بهترین پکیج دیواری، بوتان است که برای همه نام آشنا است. شرکت بوتان یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تولید تجهیزات گرمایشی است و در سال 1372 اولین تولید کننده پکیج دیواری در بازار ایران بود. در سال 1380 شرکت بوتان یک قرارداد همکاری با شرکت ایتالیایی ریللو برای مونتاژ قطعات منعقد کرد و در سال های بعد همگام با اروپا توانست جایگاه خوبی در بازار داخلی و خارجی کسب کند.

بوتان بهترین برند پکیج دیواری ایرانیشرکت بوتان برای رضایت مشتریان خود مدل‌های مختلفی از پکیج های دیواری تولید کرده است ولی برخی از مدل‌های آن به مرور زمان از رده خارج شده‌اند. بوتان در حال حاضر تمام تمرکز خود را بر روی چهار محصول بیتا، پارما، پاویا و پرلاپرو  گذاشته و آن ‌ها را با بهترین کیفیت ممکن ارائه می‌کند.

سیاست کاری شرکت بوتان، بیشتر بر تولید پکیج های دو مبدل است. در میان مدل های پکیج دیواری بوتان، آن هایی که دارای حرف s در آخر کد خود هستند از نوع فن دار و مدل هایی که دارای حرف i در آخر کد خود می باشند از نوع بدون فن هستند.

ظرفیت گرمایی تولیدی پکیج های گروه صنعتی بوتان، چیزی در حدود 22 تا 32 هزار کیلو کالری بوده که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود  بهترین پکیج دیواری  را تهیه کنید.

شرکت بوتان نیز مانند شرکت پکیج ایران رادیاتور نمایندگی‌های زیادی برای تعمیر و سرویس پکیج بوتان دارد و با 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش محصولات خود توانسته است جزء بهترین برند پکیج دیواری در بازار ایران باشد.

از مهمترین ویژگی های برند بوتان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راندمان حرارتی  بالای 90 %
  • سیستم جلوگیری از یخ زدگی پکیج هنگام قرار گیری در محیط های باز
  • سیستم ایمنی کنترل کننده دمای آب، میزان فشار و تخلیه کامل گاز های ایجاد شده در اثر احتراق
  • سیستم تنظیم خودکار جریان گاز، هواگیری و احتراق آهسته
  • مجهز به پکپ سیرکولار سه سرعته
  • کم مصرف در سوخت و انرژی
  • مجهز به مشعل با سیستم جرقه زن خودکار
  • مجهز به نمایشگر دیجیتال جهت نمایش کد های عیب یابی و وضعیت های مختلف دستگاه
  • تامین کننده آب گرم مصرفی در کمترین زمان ممکن
  • برق مصرفی مورد نیاز تک فاز می باشد.
  • قابلیت اتصال به حسگر دمای محیط بیرون
  • دارای سیستم ضد گریپاژ پمپ و شیر سه ‌طرفه
  • سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش
  • دارای سیستم بای‌ پس خودکار

گروه کارخانجات صنعتی لورچ؛ بهترین پکیج گرمایشی ارزان

برخی از کاربران بهترین پکیج دیواری ایرانی را پکیج لورچ می دانند. این شرکت فعالیت خود را از اواخر دهه 50  در شهر اصفهان آغاز کرد و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تاسیسات گرمایشی در ایران محسوب می‌شود.

لورچ بهترین برند پکیج دیواری ایرانیلورچ پکیج‌های خود را با نام‌ها آرتا، آدنا، آرتمن، هرما، هیرو و آریان در بازار عرضه کرده است. مدل‌های هیرو، آرتمن، آریان، آدنا و هرما دومبدله بوده و دیجیتال می‌باشند و مدل آرا تک مبدله است. شرکت لورچ تمامی پکیج‌های خود را فن دار تولید کرده است. راندمان پکیج دیواری لورچ نزدیک به 93 درصد است و به طور معمول پکیج دیواری لورچ در ظرفیت 24 تا 32 هزار تولید می‌شود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج دیواری لورچ می‌توان به سیستم محافظتی گریپاژ پمپ، سیستم جلوگیری از یخ‌زدگی، سیستم کنترل میکروپروسسوری دستگاه و سیستم تنظیم خودکار گاز اشاره کرد. تمامی مدل‌ها به سیستم عیب یاب الکترونیکی مجهز هستند و توانایی کار در فشارهای بسیار کم و بسیار زیاد را دارند. این مساله برای مناطقی که فشار آب در آن جا کم است بسیار اهمیت دارد. مبدل اصلی و ثانویه پکیج دیواری لورچ ساخت کشور ایتالیاست و بر مبنای گاز شهری کار می‌کند.

شرکت لورچ در طی سالهای فعالیت خود موفق به کسب گواهینامه های معتبر ملی و بین المللی شده است که عبارتند از:

  • گواهینامه استاندارد ملی انواع پکیج های گازی
  • گواهینامه استاندارد CE اروپا
  • گواهینامه IMS در زمینه مدیریت یکپارچه سیستم
  • ISO 9001 در زمینه مدیریت کیفیت محصولات
  • ISO 14001 در زمینه استاندارد بین المللی زیست محیطی و کاهش آلاینده ها
  • BS OHSAS 18001در زمینه استاندارد بین المللی فعالیت های ایمنی و بهداشت کار
  • واحد نمونه استاندارد در سال 1390
  • اخذ تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان
  • اخذ تندیس نقره ای سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال 1394 و 1396 و 1397 و 1398
  • اخذ گواهینامه حمایت حقوق مصرف کنندگان در سه سال متوالی 1390 ، 1391  ، 1392
  • واحد نمونه صنعت و معدن استان اصفهان در سال 1392
  • تندیس دهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی
  • دریافت لوح سپاس 100 برند برتر کشور

با کسب این افتخارات می توان گفت که مارک لورچ یکی از بهترین پکیج دیواری های ایرانی است.

شوفاژکار؛ گزینه دیگر در انتخاب بهترین پکیج دیواری

برند شوفاژکار نیز یکی از بهترین مارک های پکیج دیواری ایرانی است که از دهه 40 وارد بازار تولید تاسیسات شده است و در این مدت  با ارتقا کیفیت محصولات خود  گواهی‌ها و استانداردهای روز جهان را برای محصولات خود کسب کرده است.

شوفاژکار بهترین برند پکیج دیواری ایرانیمدل فلورانس، کاپریس، کامفورت و الگانت اصلی‌ترین محصولات برند شوفاژکار در پکیج‌های دیواری هستند. پکیج های برند شوفاژکار ظرفیتی در حدود 24 تا 40 هزار کیلوکالری داشته و به خوبی از پس گرمایش محیط شما بر می آیند. ویژگی هایی مانند سیستم احتراق مناسب، دو مبدل هوشمند حرارتی فن و پنل هوشمند، سنسور دود و قابلیت برنامه ریزی از مهم‌ترین مشخصه‌های پکیج دیواری شوفاژکار هستند.

لازم به ذکر است پکیج دیواری شوفاژکار در مقابل مزایای بسیاری که دارند دارای برخی معایب نیز هستند. برای مثال در مقایسه با سایر برندهای ذکر شده در بالا، پکیج شوفاژ کار دارای عمر مفید کوتاه‌تری بوده و زود‌تر مورد آسیب و خرابی قرار خواهند گرفت و این را می توانیم از مهم ترین معایب پکیج شوفاژکار بنامیم. همچنین عملکرد  نامناسب این سیستم در ساختمان هایی که فشار آب در نوسان باشد، از معایب پکیج شوفاژکار محسوب می شود.

تمامی نمایندگی‌های  شوفاژکار در سرتاسر کشور وجود داشته و در صورت هرگونه سوال در ارتباط با این محصول می‌توانید با آن ها در ارتباط باشید.

پکیج دیواری ایساتیس

برند معروف دیگر از پکیج دیواری ایرانی، ایساتیس است که در سال 1385 آغاز به کار کرد. این برند با کسب گواهینامه استاندارد اروپایی و با استفاده از قطعات با کیفیت ایتالیایی پس‌ از مدت کوتاهی توانست جایگاه قابل‌ قبولی را در کشور به دست آورد و سهم بسیار بالایی از بازار را به خود اختصاص دهد.

پکیج های ایساتیس در مدل های نیواستار، واگر، ایکاروس و سیمات طراحی و تولید می‌شوند و در تمامی آنها از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده شده است. پکیچ ایساتیس بیشترین مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش را در بین بهترین برندهای پکیج دیواری ایرانی  دارد و محصولاتش را تا 30 ماه پس از فروش ضمانت می‌کند. ظرفیت پکیج دیواری ایساتیس بین 24 تا 30 هزار است و برای تمامی مساحت‌های خانگی جواب می‌دهد.

از جمله معایب پکیج دیواری ایساتیس می‌توان به خراب شدن تنظیمات شیرگاز و به جرم گرفتن مبدل ثانویه  اشاره کرد. همچنین در برخی از موارد اختلالاتی در عملکرد پمپ دستگاه به وجود می‌آید.

انتخاب پکیج دیواری ایرانی

ضمن تشکر از اعتمادی که به نظرات فنی ما در این مقاله از تجهیزشوفاژ دارید، لازم به ذکر است که انتخاب برند پکیج دیواری در نهایت توسط سلیقه خریدار انجام می شود. اما در انتخاب پکیج دیواری ایرانی اکثر کاربران برندهای پرفروشی مانند پکیج ایران رادیاتور، پکیج بوتان، لورچ، ایساتیس و شوفاژکار را خریداری می کنند.

تجهیزشوفاژ نمایندگی رسمی ایران رادیاتور با  سال ها تجربه در زمینه فروش محصولات گرمایشی و سرمایشی است و به هزاران مشتری برای خرید بهترین پکیج دیواری کمک کرده است. شما می توانید انواع پکیج دیواری ایران رادیاتور را با بهترین قیمت در سایت تجهیزشوفاژ انتخاب و بررسی نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال می توانید با کارشناسان یا مشاوران خرید ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *