پکیج

ارزانترین پکیج ایران رادیاتور

ارزانترین پکیج ایران رادیاتور

گروه صنعتی ایران رادیاتور یکی از شرکت های به نام می باشد که با بیش از نیم قرن سابقه در خصوص تولید و عرضه  انواع تجهیزات گرمایشی و موتورخانه توانسته  ضمن کسب گواهینامه‌های متعدد بین‌المللی نظیر NF فرانسه، CE اروپا، BSI انگلیس و… سهم  قابل توجهی از بازار داخلی و حتی خاورمیانه را به خود اختصاص دهد.با توجه به سهم بالای  محصولات ایران رادیاتور از بازار،شرکت همواره در صدد استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در تولید محصولات خود می باشد.بنابراین می توانید با خیالی راحت نسبت به خرید ارزان ترین پکیج ایران رادیاتور اقدام کنید.

ارزانترین قیمت پکیج ایران رادیاتور

اگر قصد خرید ارزان ترین پکیج ایران رادیاتور را دارید،مسلما کیفیت نیز فاکتور مهم در انتخاب شما خواهد بود. ارزانترین پکیج ایران رادیاتور با دارا بودن راندمان حرارتی بالا، ابعاد مناسب، طراحی زیبا و بهره گیری از استاندارهای روز دنیا و استاندارد ملی ایران گزینه ای مناسب و به صرفه برای تأمین گرمایش و استفاده در منازل و اماکن اداری می باشد.

ظرفیت حرارتی پکیج،فن دار یا بدون فن بودن،تک مبدل یا دو مبدله بودن پکیج در قیمت آن تاثیر دارد.گرچه خصوصیات مهم دیگری نیز وجود دارد که در میزان قیمت پکیج تاثیر دارد.

پکیج های ایران رادیاتور در سری L, K, M, Z  و Eco طراحی و به بازار عرضه می شود. هر کدام از این سری ها چندین زیرمجموعه دارند.در مدل های ایران رادیاتور سری Eco پایین ترین و سری L بالاترین قیمت را دارا می باشد.

ایران رادیاتور علاوه بر پکیج های دیواری،پکیج های زمینی خود را نیز طراحی و تولید کرده است.اگر شما قصد خرید ارزان ترین پکیج های دیواری یا زمینی ایران رادیاتور را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

ارزان ترین مدل های پکیج دیواری

همان طور که پیش تر اشاره کردیم پکیج های ایران رادیاتور در دو مدل دیواری و زمینی تولید و عرضه می شوند.این شرکت با در نظر گرفتن عوامل مختلفی دست به تولید پکیج های مختلف در مدل های مختلف زده است.

پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت پکیج ایران رادیاتور در مدل های مختلف دخیل است و شاید مهمترین آن ها کیفیت ساخت قطعات و امکانات به کار رفته در مدل مربوطه باشد.

پکیج دیواری مدل اکو22 ECO22FF-PL

یکی از ارزان ترین پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل ECO22FF-PL یا اکو22 می باشد.این مدل با راندمان حرارتی  93 درصد و ظرفیت حرارتی خروجی 22 کیلو وات می باشد که میتواند برای محیط هایی با متراژ حداکثر 70مترمربع به خوبی آبگرم مورد نیاز کاربر را تامین کند.

پکیج دیواری مدل اکو24 ECO24FF-PL

یکی دیگر از ارزانترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور مدل ECO24FF-PL یا اکو 24می باشد.راندمان حرارتی این مدل 93 درصد و ظرفیت حراتی خروجی 24 کیلووات می باشد و مناسب برای متراژ های تا 120 مترمربع می باشد.

ارزان ترین پکیج های ایران رادیاتور نیز مجهز به معتبرترین قطعات استاندارد اروپایی است.به عبارتی این پکیج جزء بهترین پکیج های گرمایشی اقتصادی در بازار ایران است و می تواند طی سالیان متوالی عملکرد مناسبی را برای شما داشته باشد.

برای اطلاع از جدیدترین قیمت ارزانترین پکیج دیواری ایران رادیاتور با کارشناسان تجهیز شوفاژ همراه باشید.

ارزان ترین مدل های پکیج زمینی

قبل از خرید ارزانترین پکیج زمینی ایران رادیاتور می بایست شرایط محیطی ،متراژخانه و نیاز خانواده را در نظر گرفته و نسبت به نوع نیاز و بودجه خود نسبت به خرید اقدام نمایید. مسلما هرچه ظرفیت و عملکرد دستگاه بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

پکیج زمینی ایران رادیاتور با توجه به داشتن ظرفیت حرارتی بالا برای ساختمان هایی با متراژ بزرگتر استفاده گردیده و برای نصب به فضای بیشتری نیاز دارد. همچنین اگر گرمایش همزمان چندین واحد مسکونی را مد نظر دارید،استفاده از مدل زمینی پیشنهاد می گردد.

پکیج زمینی مدلG35

پکیج زمینی ایران رادیاتور مدلG35  نسبت  به سایر مدل های این شرکت از قیمت پایین تری برخوردار می باشد و البته مثل همیشه کیفیت خوب و عالی دارد.

پکیج زمینی ایران رادیاتور مدل  G35 با راندمان حرارتی 90 درصد و ظرفیت حرارتی خروجی 40.7 کیلووات به  جهت تامین آبگرم مصرفی بهداشتی و همچنین آبگرم مورد نیاز مدار گرمایشی در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.  G35 قابلیت تامین گرمایش و آبگرم مصرفی تا متراژ 200 متر مربع را دارد.

پکیج زمینی ارزان مدل D35

پکیج زمینی مدل D35 ایران رادیاتور از لحاظ طراحی و مشخصات فنی مشابه G35 بوده با این تفاوت که مصرف سوخت مدل D35 گازوییلی و مصرف سوخت G35 گاز شهری است.

پکیج زمینی مدل Z36FF

پکیج زمینی مخزن دار گازسوز ایران رادیاتور مدل Z36FF  از نوع دومبدل و فن دار است. دارای سیستم کنترل کاملا دیجیتال بوده و بسیارکم صداست.با دارا بودن راندمان حرارتی بالا و ظرفیت حرارتی خروجی 36 کیلووات و سیستم محافظت در مقابل یخ زدگی  و کمبود آب گزینه ای مناسب دیگری از ارزانترین پکیج های زمینی می باشد.

پکیج زمینی ایران رادیاتور مدل z36ff

این مدل پکیج های اقتصادی و باکیفیت ایران رادیاتور که با بهترین عملکرد طراحی و تولید شده در مجموعه تجهیز شوفاژ که بعنوان نمایندگی پکیج ایران رادیاتور فعالیت می کند،با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود.

ایمنی پکیج های ارزان 

ایمنی مهمترین فاکتور در انتخاب دستگاهی حرارتی مانند پکیج دیواری می باشد. ارزان ترین پکیج های ایران رادیاتور نیز کاملا طبق استاندارد های بین المللی تولید شده اند و از ایمنی بالایی برخوردار هستند. در مدل های قدیمی تر که پکیج از نوع بدون فن تولید میشد دود حاصل از احتراق به صورت طبیعی خارج می شد. در مدل های امروزی تر که فن دار می باشد دود حاصل از احتراق توسط یک فن از داخل پکیج خارج شده و به بیرون از ساختمان هدایت میشود.ارزانترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور که پیش تر آن ها را معرفی کردیم نیز از نوع فن دار می باشند .بنابراین می توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید ارزان ترین پکیج ایران رادیاتور که از نوع فن دار می باشد اقدام نمایید.

مزایای ارزان ترین پکیج ایران رادیاتور

  • وفور لوازم و قطعات پکیج ایران رادیاتور در بازار ایران یکی از مزایای این محصول می باشد.برخلاف سایر برندها ایران رادیاتور چندین و چند سال از یک سری قطعات مشخص برای تمامی مدل های پکیج خود استفاده می کند. بر عکس پکیج های بوتان که در بیش از دوازده نوع مختلف تولید شده اند و قطعات بسیاری از آن ها با یکدیگر متفاوت است.
  • لیست قیمت قطعات پکیج ایران رادیاتور نیز در سراسر ایران یکسان است.به این ترتیب هیچ فروشنده ای نمیتواند گران فروشی کند و قیمت را بالاتر از لیست شرکت بفروشد.

معایب ارزانترین پکیج ایران رادیاتور

  • آنالوگ بودن یا غیر دیجیتالی بودن ( پکیج های دیجیتالی از یک نمایشگر دیجیتال LED یا LCD برخوردارند که در صورتی که پکیج دچار مشکل شود این مشکل به صورت یک ارور یا کد قابل نمایش است.پکیج های سری اکو آنالوگ می باشند و این برد را ندارند و در صورتی که در پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ مشکلی پیش آید این مشکل توسط برد الکترونیک دستگاه شناسایی می شود.)
  • اگر بخواهیم یکی از معایب پکیج های ایران رادیاتور را بیان کنیم این است که اگر تعمیرکاری به غیر ازتعمیرکار شرکت ایران رادیاتور بخواهد سیستم شما را تعمیر کند احتمالا قطعه مناسب با سیستم شما را نصب نخواهد کرد.البته مزایای محصولات ایران رادیاتور به قدری زیاد است که این مورد قابل اغماض است.

گارانتی دو ساله حتی برای پکیج های ارزان قیمت

امروزه برندهای متنوعی به تولید پکیج دیواری می پردازند .در این راستا شرکت ایران رادیاتور جهت رقابت در بازار و با هدف خدمت رسانی و جلب رضایت مشتریان محصولات خود را با کمترین میزان سود به فروش می رساند . با خدمات پس از فروش متمرکزی که این شرکت در تمامی شهرهای ایران دارد جزو پرفروش ترین پکیج ها در ایران شناخته شده است . شرکت  ایران رادیاتور  گارانتی پس از فروش  محصولات خود را تا 24 ماه افزایش داده است و این موضوع  ویژگی مثبتی برای برند ایران رادیاتور می باشد و همچنین باعث آرامش خاطر دارندگان پکیج ایران رادیاتور می شود.این نکته را نیز در نظر داشته باشیم که بی توجهی به سرویس پکیج در راندمان دستگاه تاثیر گذاشته و در دراز مدت عمر مفید دستگاه کاهش می یابد.اگر به طور مرتب سرویس انجام نگیرد بعدا مجبور به پرداخت هزینه های بیشتر برای تعمیر خواهیم بود. ایران رادیاتور یکی از با کیفیت ترین تولید کننده های پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور در ایران می باشد که برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود اعم از فروش، نصب، سرویس یا تعمیرات، نمایندگی های مجاز خود را در سراسر کشور تاسیس کرده است.

تجهیز شوفاژ نمایندگی رسمی نصب و تعمیر ایران رادیاتور است.اگر به دنبال خرید ارزانترین پکیج دیواری ایران رادیاتور هستید یا به یک متخصص نصب و تعمیر کاربلد با قیمت ارزان نیاز دارید می توانید روی ما حساب کنید.از راههای موجود در سایت با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تجهیز شوفاژ بهره مند شوید.

تجهیزشوفاژ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *