اسپلیت

ارزان ترین اسپلیت ایران رادیاتور

در ابتدا میخواهیم بپردازیم به این که اسپلیت چیست !؟ چه فرقی با کولرگازی دارد؟ همچنین انواع اسپلیت را بشناسیم که برای چه مکان هایی مناسب هستند و همنیطور ارزان ترین اسپلیت های ایران رادیاتور را بررسی کنیم.

همانطور که قبلا اشاره کردیم ایران رادیاتور بالغ بر ۴۰ سال فعالیت در زمینه ی تولید انواع اسپلیت ،پکیج،رادیاتور،مشعل و غیره می باشد که جزو برندهای خوب و با کیفیت ایران است و در زمینه اسپلیت هم کیفیت خوبی ارائه داده است.

اسپلیت در واقع همان کولر گازی است اما با این تفاوت که پیشرفته تر از کولر گازی می باشد.اسپلیت و کولرگازی هر دو وظیفه ی خنک کردن محیط را برعهده دارند اما اسپیلت مزایای بیشتری نسبت به کولر گازی دارد از جمله اینکه می‌تواند دما را در حالت تعادل قرار دهد و همچنین رطوبت هوا را نیز تنظیم کند.از دیگر مزایای اسپلیت برخورداری از فیلتر هایی است که با خارج کردن هوای محیط و جایگزین کردن آن با هوای بیرون در تصفیه هوا هم نقش دارد.علاوه براین اسپلیت قابلیت گرمایش نیز دارد.

کولرگازی های گذشته صدای بالایی داشتند و برق زیادی مصرف می‌کردند که ایران رادیاتور با نسل جدید اسپلیت ها این مشکل را حل کرده است.

ارزان ترین اسپلیت ایران رادیاتوراین پیش گفتاری بود راجع به اسپلیت و حالا بریم سراغ معرفی  ارزان ترین اسپلیت های ایران رادیاتور.قابل ذکراست که اسپلیت ها انواع دیواری، داکت، ایستاده، سقفی و زمینی دارند و بسته به ظرفیتی که دارند قیمت آنها متفاوت خواهد بود.

اسپلیت ایران رادیاتور یک مدل با نام  IAC  دارد و دارای پنج ظرفیت یعنی ۹۰۰۰،۱۲۰۰۰،۱۸۰۰۰،۲۴۰۰۰،۳۰۰۰۰ است که واحد اندازه گیری ظرفیت با علامت  BTU نمایش داده می شود.بنابراین کمپانی ایران رادیاتور برحسب مدل و ظرفیت قیمت های متفاوتی ارائه داده است که در این مقاله سعی خواهیم کرد چند مدل از ارزان ترین اسپلیت های ایران رادیاتور را به شما معرفی کنیم.هرچند ایران رادیاتور نسبت به تمامی رقبای داخلی و حتی مشابه خارجی با کیفیتی که ارائه می‌دهد قیمت مناسب تری دارد.

اسپیلت ارزان ایران رادیاتور ۹۰۰۰ مدل IAC-09CH/A

مدل IAC-09CH/A جزو ارزانترین اسپلیت ایران رادیاتور می باشد که نمونه ای از اسپلیت دیواری است و سرمايش و گرمایش را برعهده دارد و مناسب اتاق ها و فضاهای کوچک بین ۱۰ تا ۱۷ متر مربع می باشد.دارا بودن فیلترهای آلودگی هوا این اسپلیت را برای کلان شهرهای آلوده مناسب کرده است.این اسپلیت کمپرسور روتاری TOSHIBA دارد که ضمانت ۵ سال کمپرسور شرکت ایران رادیاتور را دارد.همچنین دارای گاز مبردR410   می باشد.

اسپلیت ارزان ایران رادیاتور ۱۲۰۰۰ مدل IAC-12CH/XA/A

اسپلیت با ظرفیت ۱۲۰۰۰ مدلی دیگر از ارزان ترین اسپلیت ایران رادیاتور می باشد که برای فضاهای بین ۱۷تا ۱۵ مترمربع مناسب است و دارای برچسب انرژی A می باشد مناسب مناطق مرطوب و آلوده است.از اپراتور کندانسور با فین های طلایی که مقاوم در برابر خوردگی هستند مجهز شده است.

تمامی محصولات شرکت ایران رادیاتور با گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش این شرکت در بازار پخش و ارائه می شود.

اسپلیت ارزان با ظرفیت ۱۸۰۰۰ مدل IAC-18CH/XA/A

از جمله ارزان ترین اسپلیت ایران رادیاتورمدل IAC-18CH/XA/Aمی باشد و مناسب فضاهای بین ۲۵ تا ۳۵ مترمربع است همانند مدل های قبلی مناسب کلان شهرهای آلوده با رطوبت بالا نیز می باشد. وزن دستگاه ۱۰ کیلوگرم است .دمای این دستگاه بین منفی هفت درجه تا مثبت ۴۳ درجه ی سانتیگراد متغیر می باشد.

داکت اسپلیت ارزان ایران رادیاتور مدلIAC-۲۴CH/DUCT/A

داکت اسپلیت ایران رادیاتور سه مدل با ظرفیت ۲۴۰۰۰،۳۰۰۰۰،۳۶۰۰۰است که مدل ۲۴۰۰۰این اسپلیت نمونه ای از ارزان ترین اسپلیت ایران رادیاتور مدل داکت می باشد.داکت اسپلیت ها به صورت مخفی در فضای بالای سقف ساختمان ها تعبیه می شود وهوای گرم یا هوای خنک را در تمامی فضای منزل به صورت یکنواخت توزیع می‌کند.مناسب فضاهای بین ۴۰ تا ۸۰ مترمربع میباشد برق مصرفی آن ۲۲۰ ولت است.رنج دمایی این اسپلیت از ۱۵- تا ۴۳+ متغیر است.

این دستگاه دارای کمپرسور روتاری توشیبا ژاپن است که ۶۰ ماه گارانتی دارد.داکت اسپلیت مدل ۲۴۰۰۰ درفصل سرما در مصرف برق بسیار صرفه جویی خواهد کرد زیرا یونیت خارجی دستگاه کار نخواهد کرد و گرمایش از طریق آب گرم تولید خواهد شد بنابراین برق کمتری استفاده می‌کند.

مقایسه اسپلیت دیواری با داکت اسپلیت

اسپلیت دیواری همان طور که از نامش پیداست یونیت داخلی روی دیوار نصب می‌شود و هوای سرد و یا گرم فقط از این دستگاه خارج می‌شود و از آنجا که یک پنل به تنهایی تمام اتاق ها را نمی تواند پوشش بدهد اسپلیت دیواری برای گرم کردن و یا سرد کردن محیط باید به صورت مجزا دراتاق ها جا گذاری شود .در حالی که در داکت اسپلیت به علت کانال کشی صورت گرفته با یک دستگاه می توان چند اتاق را به طور همزمان پوشش داد. داکت اسپلیت در زیر سقف کاذب قرار می‌گیرد و با قدرت بالایی که دارد می‌تواند در فصل سرما به تنهایی بدون حضور شوفاژ یا سیستم گرمایشی دیگر محیط را گرم نگه دارد و در مصرف انرژی صرفه جویی کند.

ارزان ترین اسپلیت ایران رادیاتور در مدل دیواری با ظرفیت ۹۰۰۰ که قبلا به آن اشاره کردیم برای کسانی که سیستم گرمایشی مانند شوفاژ دارند و نمی خواهند خیلی هزینه کنند مناسب است ،اما به این نکته باید توجه داشت که هزینه نگهداری دو دستگاه به مراتب بیشتر از یک دستگاه میباشد.

ارازن ترین داکت یا اسپلیت دیواری؟ کدام بهتر است!

در مقایسه ارزان ترین اسپلیت ایران رادیاتور از نوع داکت یا همان کانالی با اسپلیت دیواری با قیمت پایین به این نتیجه می‌رسیم که هرچند قیمت اسپلیت دیواری پایین تر است اما در طولانی مدت مقرون به صرفه نیست .در پروژه های ساختمانی ک فاصله ی طبقه اول با پشت بام زیاد است عملا کارایی اسپلیت دیواری از بین می رود زیرا بین یونیت داخلی و خارجی اسپلیت فاصله کمی باید باشد .اما این مشکل در داکت اسپلیت ها وجود ندارد.

می‌توان به جرات گفت که اسپلیت های کانالی در طولانی مدت با مزیت هایی که دارند با وجود قیمت بالا میتوانند ارزان ترین اسپلیت باشند.

گارانتی 5ساله حتی برای ارزانترین کولرگازی ایران رایاتور

خوشبختانه گارانتی 5 ساله ایران رادیاتور و خدمات پس از فروش آن برای تمامی اسپلیت ها فعال است. از هنگام نصب توسط تکنسین نصب مجاز ایران رادیاتور و مهر کارت گارانتی این خدمت و گارانتی شروع میشود.این گارانتی شامل کمپرسور به مدت ۵ سال و قطعات به مدت ۱۸ ماه است.در صورتی که دستگاه شما دچار مشکل شده است یا از زمان گارانتی دستگاه خود اطلاعی ندارید نگران نباشید و برای بهره مندی از خدمات در مرکز معتبر با قیمت مناسب با تجهیز شوفاژ تماس بگیرید.

کارایی و راندمان اسپلیت های رادیاتور

حتی ارزانترین اسپلیت های ایران رادیاتور هم از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند.کیفیت ساخت بسیار بالای اسپلیت های ایران رادیاتور به همراه قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن ، خرید این محصولات را در بازار ایران با سیر صعودی همراه کرده است. شکل ظاهری زیبا و مورد پسند، کارایی بالا، طول عمر بالای دستگاه، قطعات قابل دسترس، توان برودتی و خنک کنندگی عالی، تولید صدای پایین و خدمات پس از فروش فوق العاده نمایندگی ها از نقاط قوت اسپلیت مارک ایران رادیاتور است.از جمله نکات مهم در انتخاب و خرید اسپلیت خوب و با کیفیت میزان مصرف برق  و رده مصرفی انرژی است.بیشتر محصولات این شرکت دارای رده مصرف انرژی با گرید +A هستند. در طراحی و تولید اسپلیت های ساخت شرکت ایران رادیاتور از تکنولوژی اینورتر (INVERTER)استفاده شده است.اینورتر برای تبدیل فرکانس اسپلیت استفاده میشود. این تکنولوژی ارزشمند و جدید در بسیاری از لوازم خانگی های دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و ولتاژ،جریان و فرکانس برق را کنترل می کند.این تکنولوژی موجب کاهش دور موتور می شود و در مصرف انرژی صرفه جویی زیادی اتفاق می افتد.

سخن پایانی

در این مقاله تمام تلاش مان را کردیم تا به طور مختصر ارزان ترین اسپلیت ایران رادیاتور را با توجه به معایب و مزایای آن به شما معرفی کنیم .برای مشاوره بهتر و کارشناسی میتوانید با کارشناسان تجهیزشوفاژ ارتباط بگیرید و بسته به مکان و هزینه ،مناسب ترین و ارازان ترین اسپلیت مناسب را برای منزل یا محل کار خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *