پکیج

بهترین دمای خانه و اتاق در زمستان چند درجه است؟

از نظر متخصصان تجهیز شوفاژ بهترین دمای اتاق،دمایی است که احساس راحتی و آسایش می‌کنید.این تنظیم دما امکان دارد حوالی ۲۰ درجه سانتی گراد حال کمی بالاتر یا پایین تر باشد. دمای ایده آل خانه به دلیل عوامل متعددی از جمله مکان، فصل، طراحی خانه و ترجیحات شخصی بسیار متفاوت است.بر اساس گزارش‌ سال های گذشته شرکت گاز ایرانی‌ها در زمستان در محیط با دمای 21 تا 25 درجه احساس آرامش دارند.این در حالی است که در دیگر کشورها این درجه دما بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد است.

در فصل زمستان با تنظیم خوب و مناسب دمای خانه می‌توانیم از بیماری و سرماخوردگی و هدر رفتن بی‌رویه انرژی جلوگیری کنیم. آیا می‌دانید بهترین دمای خانه در زمستان چند درجه است؟!

کارشناسان و متخصصان حوزه انرژی محدوده دمایی مناسب در زمستان را به طور کلی بین 18 تا 23 درجه سانتیگراد می‌دانند.

بهترین دمای اتاق در زمستان

در طول ماه‌های زمستان، دمای معمولی خانه ترجیح داده می‌شود که حدود 22 درجه سانتی گراد باشد. این دما در زمستان به خانه شما یک احساس مطبوع بدون ایجاد احساس گرما و خفگی می دهد. اگر خیلی جزئی تر بررسی کنیم دمای مناسب برای اتاق نشیمن ۲۰ تا ۲۳ درجه سانتیگراد،برای آشپزخانه ۱۸ تا ۲۰ درجه، برای اتاق خواب ۱۷ تا ۲۰ درجه، برای حمام حدود ۱۵ تا ۱۹ درجه، سالن خانه ۱۵ تا ۱۸ درجه و برای اتاق نوزاد ۲۰ تا ۲۲ درجه سانتی‌‌گراد مناسب‌ترین دما است. در یک خانه به طور کلی بین 20 تا 25 درجه سانتی گراد پذیرفته می‌شود.

دمای اتاق بهینه برای نوزادان

نوزادان به تغییرات دما خیلی حساس هستند. دمای اتاق نوزاد، از جمله مسائلی است که مادران باید به آن توجه ویژه نشان دهند و حساسیت زیادی روی آن داشته باشند زیرا با سلامت نوزاد ارتباط مستقیم دارد. طبیعی است که نوزاد تازه متولد شده، هیچگونه توانایی در بیان احساسات گرما یا سرما ندارد و این وظیفه مادران است که حواسشان به دمای مناسب اتاق نوزاد باشد.بنابراین، فراهم کردن دمای اتاق ایده آل برای کودک ضروری است. به طور کلی پذیرفته شده است که دمای اتاق بین 20 تا 22 درجه برای راحتی نوزادان ایده آل است.

استفاده از دستگاه بخار برای رطوبت مناسب خانه

همه ما میدانیم و بارها احساس و تجربه کردیم که هوای سرد خشک هست و زمانی که طول روز از دستگاه های گرم کننده استفاده می‌کنیم،میزان خشکی در منزل ما افزایش پیدا می کند.در زمستان میزان رطوبت به طور طبیعی کمتر از میزان آن در تابستان است.استفاده از دستگاه بخار برای جبران رطوبت از دست رفته خانه می‌تواند گزینه مناسبی باشد.به بیان دیگر همراه با کنترل دمای خانه به کنترل رطوبت نیز باید توجه داشته باشیم.اگر در فصل زمستان مقدار رطوبت بین ۳۰ تا ۴۰ درصد باشد مناسب و متعادل برای انسان می‌باشد. اگر این مقدار به کمتر از ۳۰ درصد برسد، شما مشکلاتی مثل خشکی پوست خواهید داشت.یکی از بهترین راه حل ها برای حل این مشکل استفاده از دستگاه بخار برای افزایش رطوبت محیط زندگی است.

تاثیر سیستم گرمایشی در کنترل دمای محیط

در زمستان برای رسیدن به دمای ایده آل 18 تا 23 درجه قطعا نیازمند استفاده از سیستم گرمایشی هستیم.یافتن یک سیستم گرمایشی مناسب با رتبه مصرف انرژی خوب و کارآمد برای خانه شما نیازمند مشاوره با یک متخصص در این حوزه است.استفاده از سیستم های گرمایشی به روز مانند پکیج دیواری گزینه بسیار مناسبی برای گرم نگه داشتن محیط زندگی در فصل سرما است.مزیت هایی مثل صرفه جویی در آب،گاز و مصرف انرژی کم که هزینه ها را بسیار کاهش می دهد،نیاز به فضای بسیار کم،کمک به محیط زیست،آلودگی بسیار کم،ایمنی بالا،وجود تعمیرکار و سرویس کار پکیج دیواری در شهرهای مختلف پکیج دیواری را یکی از محبوبترین سیستم گرمایشی کرده است که مورد علاقه بسیاری از انسان ها در سراسر جهان است.

ممکن است سخت باشد که سیستم گرمایشی قدیمی خود را رها کنید و سیستم جدیدی را نصب کنید اما آنچه که اهمیت زیادی دارد کارایی سیستم گرمایشی در کنار کاهش هزینه های شما است. در صورتی که سیستم گرمایشی پکیج را انتخاب کرده اید برای مشاهده و خرید پکیج دیواری می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزشوفاژ مراجعه نمایید.

نحوه تنظیم پکیج ایران رادیاتور برای زمستان

روی پانل پکیج های ایران رادیاتور دو ولوم برای تنظیم دمای آب مصرفی و رادیاتورها وجود دارد که برای تشخیص اینکه کدام ولوم برای چیست کار سختی نیست و با شکل سازنده آن راهنمایی کرده است.کافی است به بالای آن دقت کنید برای آب مصرفی عکس دوش آب رسم شده و برای رادیاتور عکس رادیاتور رسم شده است. برای تغییر دمای پکیج ایران رادیاتور دقت کنید در اطراف دو ولوم خطی وجود دارد که در ابتدای خط min به معنای کم نوشته شده و در انتهای خط max به معنای زیاد نوشته شده است. هر قدر ولوم به سمت max بزاریم دما بیشتر شده و برعکس به سمت min ببریم دما کمتر خواهد شد.

بهترین دمای پکیج ایران رادیاتور برای زمستان

خانواده هایی که از پکیج دیواری به عنوان سیستم گرمایشی در ساختمان خود استفاده می کنند،یکی از کارهایی که با ورود به فصل سرما باید انجام دهند آماده کردن پکیج و تنظیم دمای آن برای فصل زمستان است.از نظر متخصصان تجهیزشوفاژ برای افزایش طول عمر پکیج دیواری همیشه سعی کنید دمای آب مصرفی و رادیاتورها را زیر 60 درجه تنظیم کنید.با انجام این کار پکیج شما طول عمر بیشتری خواهد داشت و امکان رسوب گیری آن کمتر میشود.این پیشنهاد کلی است و طبیعی است برای مناطق خیلی سرد امکان استفاده در دمای بالاتر هم وجود دارد.

سیستم گرمایشی را سرویس کنید

در مورد کنترل دما و رطوبت منزل و سیستم های گرمایشی صحبت کردیم.در شروع فصل سرد هر نوع سیستم گرمایشی که در خانه خودتان دارید حتماً آن را بررسی کنید و در صورت نیاز به سرویسکار برای سرویس و راه اندازی تماس بگیرید.بخاری،شومینه یا پکیج و شوفاژ یا هر سیستمی کـه وجود دارد را توسط یک متخصص چک کنید تا از هزینه‌هاي بیشتر و شاید جبران ناپذیر پیش گیری کنید. گاهی اوقات در بخاری‌ها نشتی‌هایي وجود دارد یا در شومینه‌ها احتمال مسدود شدن هست کـه خطرات جانی بـه همراه دارد. پکیج های دیواری و زمینی باید سرویس دوره ای داشته باشند که راندمان کاری خوب و گرامایش مطلوبی داشته باشند.اگر نیاز به سرویس دوره ای پکیج دیواری داشتید میتوانید روی متخصصین تجهیزشوفاژ حساب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *