پکیج

مزایای پکیج دیواری ایران رادیاتور و استفاده از آن چیست؟

ایران رادیاتور-تجهیز شوفاژ

مزایای پکیج دیواری ایران رادیاتورو استفاده از آن چیست؟

قبل از بیان مزایای پکیج های ایران رادیاتور لازم به بیان این مورد است که انواع پکیج دیواری، به‌عنوان رایج‌ترین سیستم گرمایشی در جهان، جایگزین بسیار مناسبی برای موتورخانه، آبگرمکن، شوفاژ مرکزی و سایر سیستم‌های مشابه به‌شمار می‌آید.

محبوبیت روزافزون و استفاده رایج از این پکیج‌های دیواری حتی در واحدهای تجاری اطمینان ما را نسبت به کیفیت و کارایی این دستگاه از همیشه بیشتر می‌کند.پکیج های دیواری و زمینی ایران رادیاتور یکی از انتخاب های عالی برای این صنعت است.

یکی از دغدغه های اصلی همه انسانها گرمایش مطبوع محل زندگی و داشتن آبگرم میباشد.هرچند هنوز هم شاهد استفاده از بخاری  آبگرمکن ودیگر وسایل گرمایشی هستیم،ولی در حقیقت پکیج دیواری یکی از محبوبترین ومتداولترین وسیله گرمایش در سراسر دنیا محسوب میشود.

پکیج دیواری ایران رادیاتوریکی از گزینه های اصلی این صنعت به شمار میرود که به خاطر مقرون به صرفه بودن وراندمان بالا دارای محبوبیت بسیاری بین مصرف کنندگان میباشد.

پکیج ایران رادیاتور در ظرفیتهای مختلف از 22000 تا60000 تولید شده وبه بازار عرضه میشود،که بسته به نیاز مصرف کننده و متراژ واحد پکیج مناسب انتخاب میشود.

طراحی بعضی از مدلها مثل مدلM به صورتی است که براحتی بتوان آنرا در فضا های کم نصب کرد.اشغال فضای کم،راندمان بالا،مستقل بودن واحدهای مسکونی،سرو صدای کم و صرفه جویی در مصرف انرژی از مزیتهای مهم پکیج ایران رادیاتور محسوب میشود.

کلیه پکیج های ایران رادیاتور دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.

تجهیز شوفاژ یکی از نمایندگیهای خدمات پس از فروش ایران رادیاتور با کادری مجرب در جهت فروش و ارائه خدمات و سرویسها طبق طعرفه شرکت ایران رادیاتور و همچنین در زمینه نصب،ثبت گارانتی و تعویض قطعات در دوره گارانتی در خدمت شما مشتریان عزیز میباشد.

پکیج ایران رادیاتور مدل دیجیتال

استفاده از پکیج دیواری در زمان حال حاضر

در حال حاضر پکیج دیواری بهترین و از لحاظ اقتصادی به صرفه ترین راه گرمایش و تولید آب گرم هستند. در اکثر کشور های اروپائی و بسیاری از مناطق آمریکا و کانادا و در ایران هم مورد استفاده قرار گرفته است .

با توجه به بالا بودن راندمان این دستگاه ها که اکثرا بالای ۹۰ در صد می باشد و راحتی استفاده و استقلال هر واحد و هزینه تعمیر و نگهداری کم این پکیج ها در مقایسه با موتور خانه ها و با توجه به مصرف کم گاز،می توان گفت یکی از بهترین سیستم گرمایشی در حال حاضر می باشد .

پکیج دیواری ایران رادیاتور جایگزین مناسبی برای سیستم های مرکزی سنتی بوده و ضمن اینکه گرمایش مطبوع و آب گرم واحد های مسکونی را تامین می نماید فاقد بسیاری از اشکالات و محدودیت های موتور خانه بوده و آسایش بیشتری را فراهم می نماید .

استقلال واحدهای آپارتمانی با استفاده از پکیج ایران رادیاتور

با تولید پکیج دیواری برای اولین بار امکان استقلال واحدهای آپارتمانی به همراه آن کاهش مصرف گاز را داشته و با آگاه شدن تدریجی خانواده ها از مزایای متعدد این فن آوری ، استقبال از این محصول روز به روز افزایش یافته است بطوری که امروزه اکثر ساختمان ها برای تامین گرمایش و آب گرم مصرفی مجهز به پکیج های دیواری می شوند .
یکی از مهمترین مزایای پکیج نسبت به موتورخانه که برخی معایب پکیج را کم رنگ کرده، کارایی بیشتر، هزینه و همچنین سرو صدای کمتر این وسیله است.
به‌طور کلی از مزایای متعدد انواع پکیج دیواری ایران رادیاتور می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

» اشغال فضای بسیار کم
» نصب و راه‌اندازی بدون زحمت همراه با نگهداری آسان
» کارایی بالاتر در عین کم‌مصرف بودن و جلوگیری از هدر رفتن انرژی
» تامین گرما به صورت کارآمد برای فضای خانه و در مدت زمان کوتاه
» مستقل بودن واحدهای مسکونی برای استفاده، تنظیم و کنترل دستگاه
» امنیت بالا با توجه به امکاناتی مانند سنسور دود، سنسورهای آب گرم
» امکان ريست كردن پكيج ايران رادياتور و دیگر مدل‌ها در صورت مشاهده کد خطا و مشکلاتی از این قبیل
در صورت مشاهده کد خطا بر روی دستگاه ایران رادیاتور خود میتوانید از مقاله

*ارورها و کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور* استفاده کنید.

 

Iranradiator-m

پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ

 

تابستان و زمستان همراه با پکیج های ایران رادیاتور

همان‌طور که می‌دانید در فصول سرد سال پکیج علاوه بر تأمین آبگرم مصرفی باید آب رادیاتور و مدارهای گرمایشی را نیز تأمین نماید. در فصل تابستان وظیفه پکیج تنها تأمین آب گرم مصرفی و بهداشتی است. به‌عبارت‌دیگر هرزمانی که نیاز به آبگرم باشد. با باز کردن شیر آبگرم مصرفی، پکیج به‌صورت اتوماتیک مشعل را روشن می‌کند و هم‌زمان با قطع مصرف آب و بستن شیر آبگرم مشعل پکیج خاموش می‌شود. این عمل از طریق برد الکترونیک پکیج کنترل می‌شود.

توجه داشته باشید در زمان نصب پکیج دیواری به کمک یک دودکش مخصوص و کواکسیال (دو جداره) می توان علاوه بر خارج ساختن دود (دودی که حاصل از کارکرد دستگاه بوجود آمده است) از محیط به خارج، هوایی که دستگاه نیاز دارد را از محیط خارج تامین کرد، در نتیجه میزان ایمنی برای مصرف کننده بالا می رود.

خدمات پس از فروش

امروزه مهم ترین نکته در خرید لوازم مورد نیاز ، گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که می تواند باعث شود شما با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

شرکت ایران رادیاتور با گارانتی کردن پکیج های خود به مدت 24 ماه اطمینان خود به محصولات و تیم خدمات پس از فروش خود را ثابت کرده است.

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور متشکل از سرویس کاران و تکنسین های مجرب و با تجربه بوده و آمادگی این را دارند که چه در زمان گارانتی و چه در مدت

خدمات پس از فروش ده ساله ایران رادیاتور ، در اسرع وقت مشکل و ایراد دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن بر طرف کنند.

شماره تماس مستقیم با شرکت ایران رادیاتور ( 1600 ) جهت استفاده شما عزیزان جهت اعلام مشکل و درخواست سرویسکار یا نصب و گارانتی پکیج و کارهایی از این دست ، در دسترس می باشد.

میتوانید با بازدید از فروشگاه اینترنتی تجهیز شوفاژ  ،از آخرین و بروزترین قیمت ها آگاه شده و به صورت تحویل و پرداخت در محل خرید خود را انجام دهید.

همچنین شما می توانید با تماس با سرویسکاران و نصاب های مجرب ایران رادیاتور (تجهیز شوفاژ) علاوه بر دریافت راهنمایی و مشاوره در رابطه با محصولات ایران رادیاتور ،آگاهی کاملی از مراحل سفارش خریدپیدا کنید.

لازم به ذکر است نصب و راه اندازی تمام محصولات توسط سرویسکاران و نصاب های ایران رادیاتور (تجهیز شوفاژ) با بهترین کیفیت صورت خواهد گرفت.

با تماس با ما از خرید راحت با قیمتهای مناسب و خدمات با سرویسکاران مجرب تجهیز شوفاژ طبق تعرفه های شرکت ایران رادیاتور بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *