پکیج

تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج ایران رادیاتور

تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج ایران رادیاتور

پکیج ها هم وظیفه تامین آب گرم منزل و هم گرم نگه داشتن محیط را بر عهده دارند. در واقع این محصول دو کاره بوده و با وجود آن در زمستان نیز دیگر نیازی به سیستم گرمایشی جداگانه نخواهید داشت. اما نیاز است تا در فصل زمستان پکیج خود را به حالت زمستانه در بیاورید. از این رو در این مقاله نحوه تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج ایران رادیاتور را برای شما توضیح خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

نحوه تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج ایران رادیاتور در 5 مرحله

تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج ایران رادیاتور در چند مرحله انجام می شود که باید به دقت و به ترتیب این مراحل را انجام دهید. توصیه می شود که اگر سر از این کار در نمی آورید حتما این مورد را به عهده فردی متخصص بسپارید یا اینکه در این زمینه اطلاعات و آموزش ها لازم را دریافت کرده و طبق یک راهنمای مطمئن پیش بروید. در ادامه به صورت کامل و قدم به قدم به شما آموزش خواهیم داد که چگونه پکیج خود را از حالت تابستانه به زمستانه تبدیل کنید.

قبل از اینکه پکیج خود را از حالت تابستانه به زمستانه تبدیل کنید باید بدانید که روی پکیج ایران رادیاتور، سه ولوم و یک درجه عقربه ای وجود دارد که هر یک از آنها به یک منظور کارایی دارند.

ولوم کوچک سمت راست: این ولوم به منظور روشن و یا خاموش کردن پکیج تعبیه شده و درجه روی صفر نشان دهنده خاموشی و درجه روی 1 نشان دهنده روشن بودن پکیج است.

ولوم وسط: ولوم وسط روی پکیج ایران رادیاتور برای تنظیم دمای آبگرم به کار می رود. این ولوم باید روی وسط تنظیم شود و اصولا هم نیاز به تنظیم دوباره آن نخواهد بود.

ولوم سمت چپ: ولوم سمت چپ پکیج مشخص می کند که پکیج ایران رادیاتور روی حالت زمستانه است یا تابستانه. به این صورت که عقربه روی درجه صفر به ما می گوید که این پکیج بر روی حالت تابستانه قرار دارد. اما اگر این عقربه را بچرخانیم به حالت زمستانه تبدیل می شود. اینکه شما درجه را روی چه عددی قرار دهید به خود شما و مقدار گرمای مورد نیاز برای منزل و یا محیط مورد نظرتان به بستگی خواهد داشت. اما توصیه می شود که برای جلوگیری از ایجاد فشار به پکیج ولوم آن را بر روی حداکثر تنظیم نکنید.

درجه عقربه ای: برای تنظیم درجه بار پکیج باید از طریق درجه عقربه ای اقدام کنید. البته این درجه باید همیشه روی یک تا دو قرار بگیرد.

تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج ایران رادیاتور

با ورود فصل سرما نیاز است تا برای گرم کردن محیط مورد نظر و منزل خود مراحل تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج ایران رادیاتور را طی کنید تا پکیج شما علاوه بر تامین آب گرم اقدام به گرم نگه داشتن محیط خانه نیز کند. در ادامه به طور دقیق در 5 مرحله به شما توضیح خواهیم داد که چگونه پکیج خود را به حالت زمستانه تبدیل کنید.

قدم اول

خاموش کردن پکیج

در مرحله اول باید پکیج را خاموش کنید. همانطور که گفته شد برای خاموش کردن پکیج ایران رادیاتور باید ولوم سمت راست روی پکیج را بر روی درجه صفر تنظیم کنید و اجازه دهید که دستگاه به طور کامل خاموش شود.

قدم دوم

هواگیری پکیج

در مرحله دوم باید پکیج را هواگیری کنید. برای این کار نیاز است تا دو شیر رفت و برگشت گرمایش پکیج را باز کرده و پیچ انتهایی در قسمت بالایی رادیاتور را باز کنید. در این صورت هوای رادیاتور به همراه کمی آب خارج شده و پکیج شما هواگیری می شود. در هواگیری پکیج ایران رادیاتور، فشار آب کاهش می یابد و درجه عقربه ای روی صفر قرار می گیرد. در این شرایط باید مجددا اقدام به تنظیم درجه بار پکیج کنید. برای این کار باید شیر پر کن پکیج را بر خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا عقربه به 1.5 برسد.

قدم سوم

تنظیم دمای آب مصرفی

در این مرحله باید از طریق ولوم وسطی پکیج اقدام به تنظیم دمای آب مصرفی کنید. همانطور که در مطالب بالاتر به آن اشاره شد این ولوم باید روی حد وسط قرار بگیرد و دیگر نیاز به تنظیم مجدد آن نخواهد بود.

تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج ایران رادیاتور

قدم چهارم

باز کردن شیرهای متصل به شلنگ پکیج

در مرحله چهارم تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج ایران رادیاتور باید شیر های متصل به شیلنگ آب پکیج را باز کرده و از باز بودن شیرهای ورودی و خروجی رادیاتور مطمئن شوید.

قدم پنجم

راه اندازی حالت زمستانه پکیج ایران رادیاتور

آخرین قدم تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج ایران رادیاتور نیز باید ولوم سمت چپ پکیج را از روی عدد صفر بچرخانید و تا حدی که می خواهید محیط مورد نظر و یا منزلتان گرم باشد تنظیم کنید. توجه داشته باشید که قرار گرفتن این درجه بر روی صفر نشان می دهد که پکیج در حالت تابستانه قرار دارد. بهترین حالت برای تنظیم ولوم سمت چپ پکیج و تنظیم دمای آن، حد وسط است. چرا که در این حالت کمترین فشار بر روی دستگاه وارد می شود و در عملکرد آن اختلالی ایجاد نمی کند.

بررسی نکات مهم جهت استفاده از پکیج هنگام راه اندازی زمستانی

اکنون که با نحوه تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج ایران رادیاتور آشنا شدید بهتر که چند نکته مهم در جهت استفاده از پکیج هنگام راه اندازی زمستانه را هم بدانید. برخی از این نکات و موارد به شرح زیر هستند.

>> برای تنظیم دمای پکیج ایران رادیاتور ترجیحا به جای شیر رادیاتور از ولوم چپ پکیج برای تنظیم دما استفاده کنید و با چرخاندن آن دمای مناسب پکیج را تنظیم نمایید و اجازه دهید که شیر رادیاتور تا آخر باز بماند.

>> در صورتی که به مدت نسبتا طولانی از پکیج استفاده نمی کنید توصیه می شود که پکیج را خاموش نکنید. بلکه آن را در دمای پایین و ملایم تنظیم کنید. اما در صورت خاموش کردن نیز باید آب پکیج را خالی کرده و سپس پکیج را کاملا خاموش کنید.

>> در فصول گرم که پکیج ایران رادیاتور در حالت تابستانه قرار دارد نباید شیر های رادیاتور را ببندید. چرا که بسته بودن شیر های رادیاتور به مدت طولانی موجب رسوب گرفتگی آنها و مسدود شدن گردش آب می شود.

تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج ایران رادیاتور

تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج توسط تجهیز شوفاژ

در این محتوا با نحوه تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج ایران رادیاتور آشنا شدید و دانستید که باید چه مراحلی را برای این کار طی کرده و چه نکاتی را رعایت کنید. تبدیل پکیج از حالت تابستانه به زمستانه نیازمند مهارت، اطلاعات و تجربه می باشد. چرا که عدم رعایت حتی کوچکترین نکته نیز می تواند منجر به اختلال در عملکرد پکیج شود. از این رو توصیه می شود تا حتما از تکنسین های ماهری کمک بگیرید. اگر برای سرویس پکیج ایران رادیاتور خود و زمستانه کردن آن نیاز به فرد متخصصی دارید که این کار را به نحو احسنت برای شما انجام دهند می توانید با تیم تجهیز شوفاژ، نمایندگی محصولات ایران رادیاتور، در تماس باشید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره های لازم به شما هستند و در صورت درخواست شما در اسرع وقت ماهرترین تکنسین ها را به محل مورد نظر شما اعزام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *