اسپلیت

از کجا و چگونه بفهمیم کولرگازی اینورتر است؟بررسی راههای تشخیص

از کجا و چگونه بفهمیم کولرگازی اینورتر است؟

کولرگازی در مدل های مختلفی به تولید میرسند و هر کدام از آنها با توجه به مشخصاتی که دارند از مزایا و معایب خاصی هم برخوردار هستند. اما به طور کلی کولر گازی به دو دسته معمولی و اینورتر تقسیم بندی به می شود. امروزه استفاده از کولرگازی های اینورتر گسترش یافته و افراد به دنبال خرید این نوع کولرگازی هستند. چرا که عملکرد بهتری ارائه می دهد و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند. اما از کجا بفهمیم که کولرگازی اینورتر است؟ عمدتا مشخصات محصول بر روی جعبه و یا لیبل آن، درج می شود. اما با این حال اگر می خواهید از این قضیه اطمینان حاصل کنید باید اطلاعات خود را در این زمینه بالاتر ببرید. به همین منظور در این مقاله از تجهیز شوفاژ می خواهیم ترفند و نکات مهم برای بررسی اینورتر بودن کولرگازی را در اختیار شما قرار دهیم. همراه ما باشید.

کولرگازی اینورتر چیست؟

قبل از هر چیزی باید بدانید که کولرگازی اینورتر چیست و اصلا چه مشخصاتی دارد که موجب تمایز آن از کولرگازی معمولی می شود. کولرگازی اینورتر دارای میکرو پردازنده است و این آپشن موجب می شود تا سرعت موتور کمپرسور کولرگازی بهینه سازی شود. به این صورت که این کولرگازی، سرعت موتور کمپرسور خود را مطابق با دمای محیط تنظیم کرده و به این ترتیب هم دمای محیط متعادل می شود و هم اینکه در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. در واقع بدون اینکه نیاز به خاموش یا روشن کردن مکرر موتور کمپرسور باشد، کولرگازی اینورتر به طور خودکار سرعت خود را با دمای اتاق یا خانه تطبیق می دهد و این یک ویژگی عالی در این کولرگازی به شمار می رود. چرا که موجب بهینه سازی مصرف انرژی و برق شده و هم اینکه بازدهی و طول عمر بالاتری هم در مقایسه با کولرگازی معمولی خواهد داشت.

بهترین کولر گازی برای تهراناز کجا بفهمیم کولرگازی اینورتر است؟

اکنون که با تعریف کولرگازی اینورتر آشنا شدید نوبت این است که بدانید اصلا چگونه کولرگازی اینورتر را تشخیص دهید. بسیاری از افراد سوال می پرسند که از کجا بفهمیم کولرگازی اینورتر است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که اولین و مطمئن ترین راه برای فهمیدن این موضوع، بررسی لیبل پشت محصول است. در واقع تمامی مشخصات فنی کولرگازی در این لیبل درج شده و شما با مطالعه آن متوجه خواهید شد که کولرگازی شما اینورتر است یا معمولی. همچنین بر روی بدنه اکثر کولرگازی های اینورتر، کلمه Inverter حک شده است و با قیمت بالاتری هم به فروش می رسد. اما راه و روش های دیگری هم هستند که می توانند به شما کمک کنند تا تشخیص دهید که کولرگازی شما اینورتر است یا معمولی. برای مثال هنگام روشن بودن کولرگازی به صدای موتور کمپرسور آن دقت کنید. کولرگازی معمولی تنها به هنگام روشن بودن صدا از خود تولید می کند و این صدا در هر حالتی یکسان است. اما صدای کمپرسور کولرگازی اینورتر با توجه به بالا یا پایین بودن دمای آن تغییر کرده و کم و زیاد می شود. در کولرگازی اینورتر از گاز R410a استفاده می شود و با آمپر کمتری کار می کند. پس با بررسی این ویژگی ها نیز می توانید متوجه شوید که کولرگازی اینورتر است.

خرید از مرکز معتبر بهترین راه تشخیص کولرگازی اینورتر

تشخیص کولر گازی اصل اینورتر دغدغه و مشکلی هست که حین خرید با آن مواجه می شوید. جنس تقلبی در بازار ایران زیاد است و راه تشخیص کمی نیاز به دقت دارد. علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد یکی از بهترین راهها برای انتخاب مطمئن، خرید از مرکز معتبر و برند اصلی است. فروشگاهی که نمایندگی دارد و جنس های اورجینال به فروش می رساند. ضمانت و خدمات پس از فروش واقعی ارائه میدهد. تجهیزشوفاژ مرکزی معتبر است که میتوانید به روز ترین کولرگازی های ایران رادیاتور اینورتر اصلی را تهیه کنید.

مزایای کولرگازی اینورتر چیست؟

استفاده از کولرگازی اینورتر در مقایسه با کولرگازی معمولی از مزایا و فواید بیشتری برخوردار بوده و خرید آن به صرفه تر خواهد بود. برخی از مهمترین مزایای کولرگازی اینورتر را در ادامه خواهید خواند.

_ کولرگازی اینورتر مصرف برق و انرژی بسیار کمتری داشته و در هزینه ها صرفه جویی می کند.

_ نیازی به روشن و خاموش کردن مکرر کولرگازی اینورتر نخواهد بود. چرا که این کولرگازی سرعت کمپرسور خود را مطابق با دمای محیط تنظیم می کند.

_ دمای خانه و یا اتاق با استفاده کولرگازی، همیشه مطبوع و متعادل خواهد بود و نیازی به تنظیم دستی دمای این کولرگازی نمی باشد.

_ سر و صدای کولرگازی اینورتر بسیار کم بوده و آلودگی صوتی ایجاد نمی کند.

_ سرعت خنک کنندگی این کولرگازی بالا بوده و بازدهی فوق العاده ای دارد.

تفاوت کولر گازی ایستاده با کولر گازی دیواریخرید کولرگازی اینورتر اصل ایران رادیاتور

یکی از سوالات پرتکرار افراد در زمینه کولرگازی این است که “از کجا بفهمیم کولرگازی اینورتر است؟” از این رو ما سعی کردیم که به طور کامل به این سوال، پاسخ صحیح داده و شما را در این زمینه راهنمایی کنیم. اما باید توجه داشته باشید که اگر قصد خرید کولرگازی اینورتر را دارید، حتما این محصول را از برندی معتبر و به صورت اورجینال تهیه نمایید. برای این کار باید به مراکز و نمایندگی معتبری مراجعه کنید. کولرگازی های ایران رادیاتور از جمله بهترین و با کیفیت ترین ها در ایران است. شما می توانید برای خرید این کولرگازی با نمایندگی ایران رادیاتور، تجهیز شوفاژ در ارتباط باشید. مرکز ما در زمینه فروش لوازم برند ایران رادیاتور و ارائه خدمات مربوط به این برند فعالیت می کند. خدماتی همچون نصب، سرویس، تعمیر و غیره. در صورتی که قصد خرید یا دریافت خدمات را دارید حتما با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یک =